Rency | Carpick
Awwwards
Menu
Mini Case Study

Carpick

Budoucnost patří online obchodům. Tento projekt vstupuje do neprozkoumaných vod online nákupu vozidel a to je pro nás výzva, která se neodmítá.

Projekt Carpick je unikátní především systémem online prodeje nových i ojetých vozidel v rámci evropského trhu. Pro klienta jsme připravili kompletní vizuální identu propojenou s partnerským projektem Rentpick (zaměřeným na mezinárodní autopůjčovnu) a připravili návrh online platformy propojené s dalšími systémy, která bude klienty obsluhovat.

Ukázka logotypu Carpick / 2016

Jakmile jsme měli identitu projektu nastavenou, začali jsme připravovat dynamické wireframy portálu a jeho obsah. Na základě těchto jsme poté navrhli grafickou podobu portálu včetně vzhledu transakčních emailů, přihlašovacích obrazovek, responzivity apod.

Ukázka z připravovaného portálu – detail nabídky

Součástí zakázky byla i příprava autorských ilustrací, které mají doplnit strohý styl o příjemný element.

Vlastní autorské ilustrace pro web Carpick

Co vše bylo součástí zakázky?

— logotyp projektu
— tvorba logomanuálu
— jednotný vizuální styl
— design manuál

— prototyp portálu
— grafický návrh portálu
— návrh transakčních emailů
— systémová architektura

— copywriting
— tvorba autorských ilustrací
— ikonografie

← Předchozí
RAXI
Další →
Vybrané logotypy 2