Rency | Drbna
Awwwards
Menu
Mini Case Study

Drbna

Drbna je vždy první, má svůj vlastní pohled, snaží se být inovativní, je regionální a komumunikuje s fanoušky napřímo.

V rámci spolupráce jsme navrhli novou značku, sjednotili komunikaci napříč jednotlivými vydavatelstvími zpravodajských serverů a vytvořili celý vizuální jazyk. Součástí je celá paleta aplikací od vizitek, press karet, přes outdoorové aplikace až po tvorbu rozsáhlých design manuálů.

Červená je dobrá. Nebo ne?

Jaký by měl být nový vizuál? No takový, jako Drbna.

Mladý, silný, provokativní

Nový symbol – písmeno D jako Drbna a zároveň i bublina, tedy drb/informace
Ukázka jednotlivých regionálních logotypů.
Všechny regionální redakce spojuje rozcestník na www.drbna.cz.
Ukázka z aplikací – poster, značí, že Drbna se nebojí komunikovat s nadsázkou.

O vzniku nové identity informoval například server Media Guru, zprávu si můžete přečíst zde.

← Předchozí
Vision
Další →
Vybrané logotypy 2