Rency / Případová studie: Nový logotyp pro společnost Vision
Awwwards
Menu
Mini Case Study

GEMO

Se společností Gemo spolupracujeme již 5. rokem na přípravě kampaní, vizuálních konceptů i netradiční propagace za využití rozšířené a virtuální reality.

Jakmile jsme převzali logo, pod kterým již tato společnost fungovala, mohla naše práce neustálého přemýšlení, přenášení nápadů na papír a následně do digitální podoby začít.

Původní logo v horizontální verzi

Aby reklamní kampaně nebyly jen o barvách, fotografiích a textu, rozhodli jsme se je oživit originálními piktogramy, které na první pohled sdělí více než tisíce slov.

13 originálních piktogramů pro firemní benefity a 2 doplňkové piktogramy pro HR kampaně

 

Vizuální styl a HR kampaně

U kampaní a veletržní prezentace se snažíme vymyslet přidanou hodnotu, proč by se měl návštěvník zastavit zrovna u stánku společnosti GEMO. Jeden rok jsme zájemcům umožnili virtuální seskok z 80. patra, v dalším roce zase možnost si vyzkoušet rozšířenou realitu.

Stánek + DL leták ke kampani pro nábor nových zaměstnanců.
Vizualizace stánku a materiál ke kampani pro nábor nových zaměstnanců
Model pro rozšířenou realitu vytvořený na základě výkresů budovy.

Jak naše kampaně vypadají v praxi? – Na to se můžete podívat níže.

Veletrh iKariera na ČVUT 2018. Foto: Facebook klienta.
Veletrh iKariera na ČVUT 2018, skok ve virtuální realitě. Foto: Facebook klienta.
Prezentace projektů za pomoci rozšířené reality. Foto: Facebook klienta
Ukázka modelu AFI Vokovice. Foto: Facebook klienta

GEMO a.s.

Stavební firma

Stavební firma GEMO a.s. realizuje kompletní výstavbu na klíč v oboru pozemního stavitelství, a to jak novostavby, tak rekonstrukce. Hlavní předmět její činnosti tvoří provádění staveb občanských, průmyslových a bytových, včetně zajištění infrastruktury. Dále se zaměřuje také na projektovou a inženýrskou činnost.

Se společností GEMO a.s. spolupracujem již dlouhou dobu a jsme rádi, že oceňují především netradiční řešení a nové technologie, které rádi v kombinaci jednotným designem rádi používáme. Dobrý pocit, že i společnosti s mnohamiliardovým obratem dokážeme přinést něco nového je pro nás velmi důležitý.

← Předchozí
Rebranding společnosti De&Co
Další →
Královská louka Bouzov