Rency | Highfive
Awwwards
Menu

Highfive

Lidé z jihomoravské firmy Highfive, s.r.o. se věnují automobilovému průmyslu – dbají na kvalitu součástek a do automobilek hledají vhodné zaměstnance. Oslovili nás v polovině září 2015 s prosbou o logo a webové stránky. Úkolem tedy bylo zpracovat kompletní vizuální styl včetně webové prezentace, což jsou zakázky, které máme nejraději.

Následující case study vás provede celým průběhem zakázky krok po kroku, a to včetně jednotlivých termínů realizace.

FÁZE 1

Dobrý den, jak vám
můžeme pomoci?

17. 9. 2015 14:00 CET

Po dobrém obědě jsme zpět v kanceláři a ještě za čerstva posíláme klientovi mail se shrnutím naší dnešní schůzky, nabídkou a stanovenými termíny prací.

17. 9. 2015 09:00 CET

Abychom domluvili podrobnosti a zjistili co a jak, sedáme do auta a vyrážíme na cestu za klientem do jihomoravského města Břeclav. Tam na nás čeká Petr Zapletal, majitel firmy.

18. 9. 2015 10:00 CET

„Dobrý den, s cenou i termíny souhlasíme. Budeme se těšit na naši další schůzku s prezentací za dva týdny.“ Všechno schváleno, můžeme začít tvořit! High five! (teda jako placák, ne klient).

FÁZE 2

Průzkum terénu

19. 9. 2015 8:43 CET

S ranní kávou na stole se pouštíme do průzkumu trhu, na kterém firma podniká. Zajímají nás další společnosti a to, jakým stylem se před světem prezentují ony. Tento krok je důležitý zejména proto, abychom nevytvořili vizuál podobný konkurenci.
...

Poslední nezbytností před začátkem samotné tvorby je koncept - tedy například to, jaké vybereme barvy, nebo jak by mělo vypadat logo.

Pro naši budoucí práci stanovujeme tone of voice – styl, jehož prostřednictvím bude náš klient komunikovat se zákazníkem. V tomto případě volíme přátelskou, méně formální formu.
...

Název společnosti,
2 slova – High & Five

Automobilový průmysl
+ rychost práce

Maximální péče o
každou součástku

Klient si přál zachovat
fialovou barvu

FÁZE 3

Tužka a papír

26. 9. 2015 09:08 CET

Analogu se nebojíme, ba naopak. Každou tvorbu loga předchází pár hodin strávených nad papírem. Pomáhá to utříbit si myšlenky a v krátkém čase se dopracovat k různým návrhům, které lze snadno vygumovat.

1. 10. 2015 09:08 CET

Jakmile je hotový návrh na papíře, je na čase vrhnout se do digitálního světa. Logo zvektorizujeme, abychom s ním mohli dále pracovat.

Finální skica loga

Vektorizace tvaru

Finální skica otisku prstu

Vektorizace otisku prstu

FÁZE 4

druhá schůzka
& prezentace návrhů

V Rency si mysleli, že mě opijou muffinem. To ale nebylo nutné, protože se mi prezentace líbila a návrhy jsem hned odsouhlasil.

Petr Zapletal
Jednatel společnosti HIGHFIVE, s.r.o.

3.10.2015 13:47 CET

Pozvali jsme pana Zapletala k nám, aby se podíval, co jsme pro něj a jeho společnost vytvořili. Připravujeme prezentaci a doufáme, že bude s výskedkem našeho snažení spokojený. Pro jistotu jsme napekli muffiny, které mají jasný úkol – dopomoct nám ke schválení návrhů.

FÁZE 5

Dopracování
loga a tak vůbec

7.10.2015 11:24 CET

Teď, když máme schválený koncept a snězené muffiny, můžeme pokračovat v práci. Nejprve je třeba dodělat logo. Vertikální varianta už je hotová, další na řadě jsou varianty horizontální a pak obě varianty ve stupních šedi. Na co všechno se bude nový vizuál aplikovat si určil sám klient. Kromě obligátních vizitek to byla ještě šablona nabídkového listu a powerpointové prezentace, PF, letáky a největší položka – web. Po odsouhlasení wireframu začínáme s designem. Piktogramy na web si jako vždy kreslíme vlastní, takže se nestane, že by už je měl někdo jiný.

Vizitky

11.10.2015 08:49 CET

Protože máme rádi výzvy a nebaví nás sekat jeden web jako druhý, vymysleli jsme si, že na úvodní obrazovce poběží video napojené na slider s texty.

Současně s desktopovou verzí webu připravujeme i verzi pro tablety a mobilní telefony. Ty mají svá specifika, takže nestačí obsah jen přeskládat.

FÁZE 6

máte manuál?
a mohl bych ho vidět?

15.11.2015 13:54 CET

Bez manuálů už ani ránu. Naše manuály dělíme do tří celků – logo manuál, design manuál a vizuální styl. V logo manuálu popisujeme vše co se týká jen a pouze loga. Design manuál je pak o jednotlivých aplikacích a poslední sekce vizuální styl obsahuje fotky a vizualizace jednotlivých aplikací.

Za nás teda velká spokojenost. Myslím si, že naše nové logo a webovky nám dovolí se posunout zase o kus dál. Díky!

Petr Zapletal Kamila Jelínková
Jednatelé společnosti HIGHFIVE s.r.o.

V této case study jsme zmapovali průběh zakázky malého rozsahu. Za méně jak dva a půl měsíce jsme předali Highfive nové logo, merkantilie, webové stránky a následně i manuál. Klient s námi po celou dobu ukázkově spolupracoval, za což mu patří naše velké díky.

← Předchozí
Clinical Trials Center
Další →
PSA Trading