Rency | Little Urban Distillery
Awwwards
Menu
Mini Case Study

Little Urban Distillery

Little Urban Distillery je malý nezávislý lihovar zaměřený především na výrobu ginu řemeslným způsobem.

Když nás pan Robert Urbánek, zakladatel první brňenské rukodělné destilérky oslovil, dostali jsme nelehký úkol – vytvořit originální vizuální identitu, která na první pohled lidi zaujme.

Znak – skrývá v sobě skrytý význam?

Znak – Urban Little Distillery
Znak – Urban Little Distillery

Pokud jste se s tímto znakem někdy setkali a blíže ho zkoumali, zajisté jste si položili otázku typu: "Co vedlo autora právě k volbě toho znaku? Máme v něm hledat nějakou spojitost s ginem?" Odpověď zní: "Rozhodně ano."

Tvar znaku totiž vychází z tvarosloví části historického destilačního přístroje a má tak odkazovat na tradiční způsob přípravy ginu. Navíc při pohledu z levé strany uvidíte zkratku L.U., Little Urban.

Logotyp

Jakmile byl vytvořen a schválen znak, mohli jsme se posunou dále a vytvořit logotyp.

logotyp urban little destillery
Celý logotyp obsahuje název destilerky, znak a slogan. Kruhovou kompozici doplňují drobné grafické prvky.
Vzorová/autorská ilustrace

S autorskou ilustrací se v libovolných variantách můžete setkávat jak v offline tak i online podobě.

vzorova-ilustrace
Vzorová ilustrace. U jednotlivých variant je mírně pozměněná kvůli formátu a kompozici.
A tím naše práce neskončila, ba naopak mohla začít...

Na základě charakteristického vizuálního stylu jsme vytvořili:

etikety
Několik druhů etiket pro různé druhy ginů
Dárkové poukazy pro přátele ginu
vizitky
Vizitky
dárková taška
Dárková taška pro bezpečný přenos ginu
Součástí naší práce byla i tvorba (re)prezentačního webu

Jestli se nám webová stránka  povedla, můžete posoudit na www.littleurban.cz 

V prezentaci jsou použity fotografie z archivu Little Urban Distillery.

Little Urban Distillery

Společnost Little Urban Distillery nechce vytvářet nebo třeba jen deklarovat nějaké „vyšší“ poslání. Naší vizí je vyrábět produkty, za které se nebudeme stydět, které lidé budou znát a budou jim chutnat. Chceme předkládat zážitky v různých podobách. Chceme být prosperující společnost a také společnost, o které se ví, že je důvěryhodná a váží si všech svých partnerů.

S Robertem byla velmi příjemná spolupráce již od začátku. A nebylo to jen ochutnávkou ginu na první schůzce, ale možností postavit celou značku úplně od začátku. U málokterých projektů máme jako agentura takovou možnost ovlivnit sebemenší detail. Od konceptu, názvu značky, výběru láhví až po grafickou podobu celého brandu. Máme velkou radost, že vznikl reálný produkt, který se nyní dostává mezi zákazníky s kladnou odezvou a který navíc ještě i skvěle chutná.

Za Rency Tereza Bartošová, grafický designer

← Předchozí
RAXI
Další →
Siela