
Exklusivní restaurace a nejmodernější bowlingové centrum v České republice. Jelikož značka Bowland má několikaletou historii, rozhodli se ji investoři zachovat. Naším úkolem bylo vymyslet pro restauraci název, který by plně vystihoval středomořského ducha a atmosféru. Lobster a Bowland sdílí společně prostor o více než 2400 m2, a proto jsou jednotlivá loga a vizuální styl pevně propojeny. Na grafickou identitu dále navazuje marketingová strategie, produkční náležitosti a výroba. Výsledkem je komplexní produkt sestavený na klíč potřebám zadavatele.
Při tvorbě logotypu je velmi důležité maximální úsilí a koncentrace – tak aby byl spokojený zadavatel, navrhovatel a koncový zákazník. Jeho vývoji jsme věnovali veškeré síly, je to totiž to nejzásadnější období , které rozhoduje, kterým směrem půjde celá koncepce. Na logu totiž záleží více, než si lidé běžně myslí.
1/ Proč? Manuál stojí úsilí, čas a peníze, ale jeho investice se v budoucích úsporách rychle vrátí. Zvyšuje také operativnost společnosti. |
2/ Jak? Manuál vychází z logotypu, popisuje jej, ukazuje, jak s ním pracovat, promýšlí mnoho variant pro budoucí užití a zajišťuje jednotnou identitu. |
3/ Co? Obsahuje popis loga, barevnost, písma, pravidla, merkantilie, informační systémy, vizuální prezentaci, inzerci, reklamní předměty aj. |
4/ Kdy? Tvorba manuálu je otázka několika týdnů spolupráce se zadavatelem. Společnost, která to myslí s vlastní prezentací vážně, by jej rozhodně měla vlastnit a průběžně doplňovat. |