Rency | Nový svět plodů – případová studie
Awwwards
Menu
Case Study

Nový Svět plodů

Po roce příprav se Svět plodů ukázal v nové grafické identitě, kterou jsme v Rency navrhli. Co bylo důvodem a jak to celé probíhalo se dozvíte v následujících řádcích.

,,Hlavním důvodem, proč jsme se rozhodli změnit identitu Světa Plodů bylo sjednocení celé komunikace,  a to nejen té vizuální, ale i komunikace, kterou jsme pro následující roky ve Světě plodů připravili," říká Otakar Janík, spolumajitel společnosti.

,,S naší paní (dívka v původním logotypu) jsme byli spokojení, ale svoje si už odpracovala a nyní ji čeká zasloužený důchod. Nová značka lépe reprezentuje cíle, ke kterým má Svět plodů nakročeno," glosuje Tomáš Hofman, spolumajitel a nákupčí v jedné osobě.

Pro logo firmy nebylo výrazné písmeno “S” v emblému vybráno náhodou. Funguje nejen jako zkratka celého názvu, ale především odkazuje k samotné podstatě značky. Znamená nejen “Svět plodů”, ale také “skvělý” či “super”. Samotný emblém obsahuje “lískové” tvarosloví odkazující k produktům Světa plodů a spolu s ručně vytvořenou typografií vytváří nezaměnitelný a snadno zapamatovatelný symbol.

,,Stěžejní je pro nás variabilita konceptu. Svět plodů není o jednom produktu, ale naopak o celé škále pestrých chutí, vůní i barev a my jsme chtěli, aby nám nová identita umožnila toto vše zákazníkům zprostředkovat," popisuje Kamila Zavadilová, která se stará o komunikaci Světa plodů.

Celá identita se skládá z několika stavebních prvků. Symbolické ,,S" ve tvaru lískového ořechu doplňuje typografické logo (ručně tvořený script). Na to navazuje pestrá paleta barev pro různá použití a celé to propojuje hravá práce s texty a ilustracemi. Nejdůležitější je variabilita celé identity. Nechtěli jsme něco tak rozmanitého, jako jsou plody přírody uzavřít do technického rámce. Identita je variabilní, s pravidly, které umožňují být velmi kreativní, komunikovat vtipně a s nadsázkou.

V krátkosti jsme vám představili, jak Svět plodů nyní vypadá a doufáme, že se vám bude v novém kabátě líbit.

"Za nás mluví suroviny" je hlavním claimem klienta a my máme radost, že jsme kvalitním surovinám mohli dodat poutavou vizuální komunikaci.

Všechny dobroty najdete na webu www.svetplodu.cz

Svět plodů

www.svetplodu.cz

Za svoje suroviny se nestydíme – naopak! Nic neskrýváme a rádi odpovíme na cokoliv, co vás zajímá. Děláme vše pro to, aby se do vašich úst dostaly ty nejlepší sušené plody ze všech koutů světa, a k tomu všemu vás ještě stíháme překvapit zajímavými novinkami. No schválně, víte, jak chutná čokouhlí? Nebo jak se liší kešu z Toga od těch indických? Ne? Přijďte to zjistit k nám! Dejte průchod zvědavosti a ochutnejte suroviny, které dosud neznáte.

Dobré věci vyžadují svůj čas. A tak to bylo i v případě jednotné identity Světa plodů. Na ní jsme pracovali více než rok a vystřídali několik vizuálních i ideových konceptů. Výsledek však skvěle funguje nejen graficky, ale hlavně podporuje brandovou strategii ,,Za nás mluví suroviny". Koncept je dostatečně variabilní a dokáže tak velmi pohotově reflektovat aktuální potřeby klienta.

← Předchozí
Lobster Family restaurant 2.0
Další →
Nejdřív tužka, až pak MAC.