Rency | Sales manager
Awwwards
Menu
Nabídka práce

Sales manager

Do našeho týmu hledáme sales managera pro rozšíření našich obchodních aktivit v rámci České republiky.

V oblasti obchodu nemusíte být dlouho, ale jsou za Vámi vidět prokazatelné výsledky v B2B segmentu. Nemusíte umět vytvářet kampaně nebo pracovat s grafickými programy, ale měli byste rozumět marketingu, abyste byli schopni se o našich službách bavit s klienty. Musíte být proaktivní, nebát se telefonovat, sednout do auta a vyrazit na schůzku.

Kdo je Rency

Během našeho působení jsme realizovali mnoho vizuálních konceptů, redesignovali značky pro menší, ale i velké hráče a stali se vyhledávanou agenturou na poli digitálního a grafického designu a dodavatelem náročných marketingových konceptů. Při své práci jsme v Olomouci vybudovali kreativně-technologické centrum Vault 42, které rozvíjí komunitu okolo technologií, designu a dalších kreativních profesí. Mezi našimi klienty najdete menší firmy s 50 zaměstnanci, ale i korporáty s 1000+ zaměstnanci.

Co nabízíme klientům

– strategie marketingové komunikace

– vizuální identita

– webové prezentace

– grafické práce

– správa sociálních sítí

– výkonnostní kampaně

– e-mailové kampaně

Co byste měli umět?

  • zavolat potenciálnímu klientovi a domluvit schůzku
  • vést jednání na obchodní úrovni se středními a velkými společnostmi
  • zjistit potřeby klienta
  • prezentovat řešení a nápady tak, aby o ně klient projevil zájem
  • připravit nabídku, která zaujme
  • udělat maximum pro splnění obchodního plánu
  • zaznamenat všechny své aktivity do CRM systému

Co vám můžeme nabídnout?

  • flexibilní pracovní dobu
  • kancelář v coworkingovém centru Vault 42
  • plat 25.000 - 55.000 Kč
  • fixní základ mzdy a procentuální podíl z každého obchodu
  • služby, o které mají firmy zájem
  • kolektiv super lidí, kteří do práce chodí rádi
  • marketingové i obchodní školení, abyste byli připraveni
  • macbook + telefon
  • příspěvek na dopravu
V Rency budete nabízet naše služby od prvního kontaktu s klientem, až po potvrzení smlouvy, realizaci budou řešit Vaši noví kolegové.
S klienty můžete obchodovat na osobních schůzkách nebo přes videohovory.

O koho se můžete opřít?

Radek agenturu založil v roce 2013 a od té doby se aktivně věnuje jejímu řízení a Jakub má na starost tým a realizaci projektů. Radek do Rency přivedl spoustu klientů, bude tak vaším leaderem a naučí vás všechny potřebné dovednosti, abyste mohli být úspěšní.

Jdete do toho?

Místo práce je v Olomouci. Práce na fulltime nebo min. 4 dny v týdnu. Ideálně od 05/2021.

Pokud vás práce zaujala, dejte nám o sobě vědět a pošlete e-mail na radek@rency.cz, bude stačit základní info o vás, proč by vás práce lákala, CV, odkaz na LinkedIn nebo cokoliv dalšího vás napadne. Do 7 dnů vám odpovíme.

← Předchozí
Grafický designer
Další →
Frontendist/ka