Rency / Případová studie: Nový logotyp pro společnost Vision
Awwwards
Menu
Mini Case Study

Siela

Součástí práce pro našeho klienta bylo vytvořit unikátní značku, která bude mít vztah k produktům a design nového portálu. Ten zatím odhalit nemůžeme, ale po jeho spuštění jej najdete v další samostatné studii.

Typografické logo je vždy náročné na přípravu a pokreslíme mnoho papírů, než dojdeme k finální variantě. Poté logo projde vektorizačním procesem, abychom vyladili všechny nedokonalosti. Poté tak dostane klient značku, která je 100% unikátní.

Finální logotyp projektu Siela
Skicy loga, které ladí nejjemnější detaily kompozice a konstrukce jednotlivých liter.

Jakmile máme schválený finální logotyp, přejdeme k přípravě jednotlivých varint. Ty poté klient využije ve všech možných užitích od razítka (černobílá varianta), novin (logotyp ve stupních šedi), přes web a online aplikace (barevné varianty v RGB) a po propagační materiály (varinty ve CMYKu). To vše zpracujeme do přehledného logomanuálu.

Ukázka z připravených varint logotypu.
Jednotlivé barvy je třeba popsat ve všech paletách, aby výsledek byl vždy stejný, nehledě na použité tiskové technologie.

 

Ukázky užití (aplikace)

← Předchozí
RAXI
Další →
Vision