Rency | Škola Populo
Awwwards
Menu
Mini Case Study

Škola Populo

Doučování na míru – to je claim školy, která si dala za cíl pomáhat lidem při cestě za vzděláním a především lepšími známkami a menším počtem výprasků.

Pan Rakušan, ředitel školy, nás oslovil s jasným zadáním – vytvoření vizuální identity nové školy s pobočkami v Olomouci a Brně. Hned po rešerši přímé i nepřímé konkurence a vytvoření person jsme začali logem a ujasněním si základních stavebních prvků každé identity – písem a barev.

Skica a následná vektorizace loga, vybrané barvy

Bylo důležité, aby výsledná vizuální identita byla schopná oslovit poměrně široké spektrum lidí. Jinými slovy, aby byla dostatečně poutavá jak pro děti, tak i starší studenty a nakonec i jejich rodiče a prarodiče.

Jedním z nejvýraznějších prvků celé identity jsou piktogramy. Ty si vždy kreslíme sami. Jistě, dají se sice bez problémů stáhnout z internetu, ale není to ono. Kromě vytvoření vizuální identity jsme Škole Populo pomáhali s nastavením marketingových strategií a rozběhnutím komunikace na Facebooku a Instagramu.

Co vše bylo součástí zakázky?

— tvorba loga
— tvorba logomanuálu
— jednotný vizuální styl

— design manuál
— webové stránky
— copywriting

— marketingové poradenství
— reklamní kampaně
— PR

Škola Populo si dává za cíl dlouhodobě podporovat vzdělávání svých klientů od základních až po vysoké školy. Díky jejich individuálnímu přístupu k žákům se během pár měsíců stala oblíbenou a vyhledávanou alternativou k tradičním lektorům. Kromě doučování na svých pobočkách v centru Olomouce a Brna nabízí i on-line doučování.

← Předchozí
RAXI
Další →
Carpick