Rency / Případová studie: Vault 42, coworkingové centrum v Olomouci
Awwwards
Menu
Mini Case Study

Vault 42

Vault 42 je coworkingové centrum, pro které jsme připravili vizuální identitu na klíč.

Pracovat na projektech v oboru je ta nejhezčí ale zároveň i nejtěžší práce.  V této případové studii vám ukážeme, jak jsme se poprali s vizuální identitou tohoto velkého projektu.

Dřív se tady pekl chleba. Dnes tu kreativci, marketéři a vývojáři pečou projekty. Architekti: Studio Raketoplán

Netradiční projekt si vyžaduje netradiční řešení. Proto jsme se rozhodli netvořit klasické logo, tedy kombinaci symbolu a textu, ale zkusili jsme trochu jiný přístup. Vytvořili jsme dva samostatné prvky – symbol ze stylizovaného písmene V a logotyp Vault 42. Celá vizuální identita stojí na typografii. Konkrétně tedy na gotické typografii.

Logo & logotyp

Když máte klienty různě po světě, často řešíte problémy s posunem času. Proto se ve vizuálu objevuje také Slunce a Měsíc.

Držíme se černé a pastelových odstínů červené, zelené a modré

Abyste si mohli rychle otestovat, jestli je pro vás Vault to pravé ořechové, vytvořili jsme stránku „Are you Vaulter?“. Je to série sedmi jednoduchých otázek, doplněných ilustracemi. Celkový počet ilustrací jen pro tento web se nakonec vyšplhal až na číslo 52!

Zkuste si to sami, test vám nezabere více než dvě minuty.

Radek Holík

Iniciátor projektu

Značku jsme se snažili připravit tak, aby obsah byl dostatečně nosný a použitelný pro další centra a zároveň umožňoval promítnout jedinečnost dalších objektů přímo do názvu. Vizuálně pak Adam vytvořil silnou značku, kterou doufám budeme využívat hodně dlouho.

Vault je kreativně-technologické centrum postavené na principech coworkingu, určené pro ,,Smart Creatives", tedy odborníky z oblastí jako je design, kreativa, marketing, vývoj apod. Vault 42 je pilotní centrum postavené v Olomouci, které v první fázi pojme 38 oborově provázaných lidí a bude sloužit různým přednáškám a workshopům.

← Předchozí
Vault 42
Další →
Škola Populo