Rency / Případová studie: Nový logotyp pro společnost Vision
Awwwards
Menu
Mini Case Study

Vision

Cílem přípravy nového logotypu společnosti Vision bylo navázat na stávající vizuální jazyk a vytvořit další vývojový stupeň značky.

Uspěli jsme v rámci výběrového řízení na tvorbu nového logotypu společnosti Vision, která tvoří informační systémy pro více než 500 společností po celé České republice. Spoluautorem typografie je grafické studio BastArt.cz.

Původní logo

Vyšli jsme z linek a typografie použité v původním logu.

Modulárnost systému

Jednotlivé moduly a další rozšíření se skládají, a tvoří tak systém Vision32.

Kompletní řešení

Kompletní servis pro klienty – rozbor, implementace, podpora.

Konstrukce horizontální varianty loga a logotypu.
Rozšířili jsme barevnou škálu modré a přidali oranžovou jako doplňkovou barvu

 

  Ukázky užití

← Předchozí
Siela
Další →
Drbna