Rency / Případová studie: Vault 42, coworkingové centrum v Olomouci
Awwwards
Menu
Case Study

Vizuální identita
PSA Trading

PSA Trading obchoduje s vozy napříč celou Evropou a patří mezi velké hráče v automobilovém průmyslu.

Pro tuto společnost jsme v minulosti nastavovali marketingové kampaně a vytvářeli rozsáhlé online tržiště. Nyní přišel čas jim k 20. výročí na trhu vytvořit novou identitu.

Rebranding loga

Logo není pouze o jedné variantě, která se používá napříč celým online a offline světem. Každý typ propagačního materiálu si vyžaduje, aby se s logem pracovalo trochu jinak a dokonale tak zapadlo do celého designu.

Proto jen v tomto případě bylo potřeba vytvořit 112 variant a formátů loga pro různá použití, které pak blíže popisujeme našim klientům v logomanuálu.

Mimo varianty níže obsahuje logomanuál také ochranou zónu loga, negativní variantu aj.
Horizontální varianta logotypu
Horizontální varianta logotypu
Vertikální varianta logotypu
Vertikální varianta logotypu
Logotyp bez claimu
Výroční logotyp
Výroční logotyp

Cílem loga není pouze, aby dobře vypadalo..., mělo by z něj být také jasné, čím se daná firma zabývá. Logo PSA Trading je toho příkladem.

Trading / Přenos

Proces / Změna

Cesta / Automobily

Přenesení principu tradingu / přenosu / cesty do logotypu loga. Využití linií znázorňujících tento proces.

Ukázka aplikací

Studování nabídek s designovou brožurou může být i zábava.

Ačkoliv dnes se snažíme všechno digitalizovat, tak přeci jen mít u sebe stylový zápisník se vždy hodí. V době, kdy zrovna nebude mít vaše zařízení ideální stav baterie si na tento zápisník rádi vzpomenete.

O tom, že v jednoduchosti je síla, se můžete přesvědčit u těchto vizitek. Stačí trochu barev a dobrá typografie a rázem můžete být originální.

Originální set ikon 

Po úspěšném dokončení všech offline propagačních materiálů nastal prostor propagovat firmu v online prostředí.

Webové stránky

Webové stránky jsou důležitou součástí firemní identity. Jejich vzhled a samotný obsah, který na nich publikujete, Vás může skvěle reprezentovat napříč celým světem.

Než se ale začne designovat, je lepší si vytvořit tzv. wireframe (drátěný model webu), který nám pomůže zamyslet se nad tím, jaký obsah budeme na webu publikovat a v jakém rozložení.

Když máme wireframe navržen a odsouhlasen, pak můžeme začít. Jak si můžete povšimnout, tak design podstránky autoportál se lehce odlišuje od wireframu, ale délka textů, rozpoložení tlačítek apod. zůstává vesměs zachována.

V dnešní chytré době plné smartphonů je důležité na tyto zařízení nezapomínat a webové stránky jim přizpůsobit. Absence responzivního designu by vás totiž mohla stát ztrátu potencionálních zájemců o vaše služby.

PSA Trading

Automotive

Společnost PSA Trading představuje skutečnou alternativu klasického systému nákupu a prodeje automobilů a patří k nejúspěšnějším velkoobchodníkům v Evropě a je na trhu od roku 2000. Díky nejmodernějším technologiím jsou schopni vás každý den informovat o nejlevnějších nabídkách, vzít v úvahu vaše zvláštní přání a zaručit vám skutečnou konkurenční výhodu.

Se společností PSA Trading spolupracujeme s přestávkami již 7. rokem a patří mezi naše dlouhodobé klienty. Segment automotive je poměrně konzervativní, a tak jsme rádi, že se tohoto statusu quo tato společnost nedrží. Připravovali jsme jedno z prvních online tržišť pro velkoobchodní segment nákupu vozidel, tvořili pestré marketingové kampaně podložené datovými analýzami a nyní k 20. výročí rebrandovali celou společnost.

← Předchozí
HBSC – Zdravá generace
Další →
Frontendist/ka