Rency / Případová studie: Lobster Family restaurant 2.0
Awwwards
Menu
Case Study

Lobster Family restaurant 2.0

Už je to mnoho let, co u nás vzniklo logo známé olomoucké restaurace Lobster. Tak, jak se vyvíjela restaurace, vyvíjel se s ní i její vizuální styl, jen jedno zůstávalo téměř neměnné – nadčasové logo, které dává stále restauraci tvář.
Průběh úprav logotypu

Ano, samozřejmě, i sebelepší logo potřebuje po těch letech změnu – tady jsme ale volili jen jemný facelift, který působí svěžeji, ale i bystřejší oko by změnu sotva přímo v restauraci postřehlo.

Jeden vizuál, různé kouty Itálie

Ideální způsobem, jak osvěžit komunikaci společnosti je vytvořit nový vizuální koncept. Ten doplní stabilní prvky (jako je logo, barvy, písma apod.). V tomto případě jsme vytvořili koncept ochutnávky kuchyně různých částí idtálie, který se mění cca 3-4 rok. Každou chvíli tak máte možnost vyzkoušet v restauraci něco nového – například poznat sicilskou kuchyni.

Rozlišení

Hlavním motivem propagačního plakátu je kruhová kompozice s vybraným jídlem daného regionu. Obsah se  vždy mění podle zaměření kuchyně, stejně tak i kompozice doplňků a fotografie jídla. Je libo libový steak ze Severní itálie nebo čerstvou rybu z jižního cípu? Každý, kdo vidí plakát, ví, kam jít – do Lobsteru.

Kompozice

Víme, že jen plakát díru do Itálie neudělá - co třeba ale vizuál aplikovat lehce na roll-up a prezentovat ho třeba na společenských akcích, kde se hodí více, než plakát či leták?

Jednoduchost

Znáte rčení, že v jednoduchosti je síla? Přesně tím se řídíme často i my - a proto i na malé ploše vynikne díky jasným prvkům poselství stejně, jako na velkém billboardu.

Webové stránky

Webovky jsou nedílnou součástí dlouhodobé prezentace restaurace. I tady klademe důraz na jednotící prvky vizuálního stylu - webovky Lobsteru spolehlivě poznáte na první pohled.

Vizuální styl v praxi

I přímo u stolu se můžete setkat s produkty naší práce. Je libo začíst se do nových Lobstrovin, rozhlédnout se kolem sebe a zjistit zajímavosti o italských specialitách, nebo si při odchodu nakoupit originální suroviny v designovém kiosku. Ano, vidíte dobře – vše v jasných, lobsterových barvách.

Zaujala vás naše dlouhodobá práce pro Lobster restaurant? Neváhejte navštívit jejich webovky, které jsme navrhli a třeba si i naplánovat vyjímečnou večeři.

Lobster

Family restaurant

To je příjemné prostředí, skvělé jídlo z poctivých surovin a dobré pití. Záleží nám na kvalitě, sázíme na ni. Od začátku se srovnáváme s nejlepšími podniky u nás, bereme si z nich inspiraci a snažíme se je překonat. Ne proto, že toužíme po exkluzivitě, ale proto, abyste byli spokojení. Chceme být rodinnou restaurací, kde vám bude chutnat, kde se budete cítit dobře a do které se budete rádi vracet.

Restaurace Lobster Restaurant byla jedním z našich prvních klientů a jsme rádi, že máme možnost průběžně vyplešovat a udržovat jejich image, tvořit obsahové, marketingové i vizuální koncepty a hlavně si k nim zajít na skvělý oběd nebo večeři.

← Předchozí
RAXI
Další →
Nejdřív tužka, až pak MAC.