Piktogramy velice často zdobí vizuální identity nebo webové stránky. Díky nim bez nutnosti složitého vysvětlování víte, co ikona sděluje. Projekt je pak lépe pochopitelný, živý a má zábavnější nádech.

 

Rozměr:

Rozměry piktogramů mohou být různé, standardně však volíme rozměr 120 x 120 mm.

 

Logo & Claim roll-up s vaším logotypem a sloganem

 

 

Logo & Claim roll-up s vaším logotypem a sloganem

 

 

Logo & Claim roll-up s vaším logotypem a sloganem

 

Jaké využití mají piktogramy?

Nejčastěji se využívají ke značení míst nebo k vyjádření instrukcí.

 

Specifikace

Piktogramy jsou jednoduché stylizované obrázky používané pro vizuální komunikaci. Používají se místo textového popisu, aby jim rozuměly i děti, které ještě neumějí číst, a lidé mluvící jinými jazyky. Nespornou výhodou je jejich grafická jednoduchost – často černobílé nebo dvoubarevné provedení je snadno kopírovatelné a čitelné i na větší vzdálenosti.

Realizace

Úvodní fotka je první věc, které si uživatel na firemní stránce všimne. Proto je potřeba mít poutavou grafiku či fotku a sdělit uživatelům ty nejdůležitější informace o vaší firmě. Tak, aby bylo na první pohled jasné, čím se zabýváte.

 

Rozměr:

• 820 x 312 pixelů pro Facebook

• 1200 x 627 pixelů pro LinkedIn

 

Logo & Claim roll-up s vaším logotypem a sloganem

 

 

Logo & Claim roll-up s vaším logotypem a sloganem

 

 

Logo & Claim roll-up s vaším logotypem a sloganem

 

Specifikace

Jedná se o jednu z nejdůležitějších fotek, které na svém profilu máte, protože je zpravidla tím prvním, co vaši návštěvníci uvidí. Jistě stojí za to, věnovat jí dostatečnou péči. Proč? Povedená úvodní fotografie umí ovlivnit návštěvníky/zákazníky vaší stránky nebo je pobídnout k tomu, aby se stali fanoušky. A to je na sociálních sítích důležité.

 

Pravidlo 20 procent textu

Je třeba zmínit, že výpočet 20% textu v obrázku není zrovna nejideálnější, ale řídí se jistými pravidly. Při výpočtu Facebook virtuálně rozdělí obrázek na 5×5 částí a měří, do kolika z nich text zasahuje. Pokud je to do pěti a méně, obrázek schválí. Do fotky tedy smíte přidat jisté množství textu. Nezapomínejte ale na to, že všeho příliš škodí a příliš mnoho informací povede k tomu, že se váš návštěvník může ztratit.

Realizace

On-line banner je nástroj, který může být srovnatelný s tištěnou reklamou. Jedná se o  rámeček, který obvykle obsahuje text i fotografii či obrázek. Cílem je přimět čtenáře kliknout na banner a poté si projít internetové stránky, které jste s bannerem propojili.

 

Nejčastěji používané rozměry:

• 120×60, 120×90, 120×240, 125×125, 180×150, 234×60, 240×240, 250×250, 300×100, 300×200, 36×280, 68×60, 120×600, 160×600, 300×600, 720×300, 728×90

 

Logo & Claim roll-up s vaším logotypem a sloganem

 

 

Logo & Claim roll-up s vaším logotypem a sloganem

 

 

Logo & Claim roll-up s vaším logotypem a sloganem

 

Specifikace

Bannery tvoří stále jednu z nejčastějších forem reklamy na Internetu a jsou vhodné pro všechny typy organizací.

Realizace