Firemní maskot je perfektní představitel značky, který v sobě zahrnuje vše, co chcete světu sdělit. Maskot může dát vaší značce tvář – lidskou tvář, se kterou se můžou vaši zákazníci či pracovníci snadno spojit a jenž u nich vyvolá důvěru.

 

Maskotem může být stylizovaná postava, ale také zvíře nebo předmět v jakékoliv formě. Maskoti v první řadě pomáhají firemní značce, produktu nebo službě, se zviditelnit.

 

Výroba:

Na základě vašich preferencí v zadání provedeme výběr vhodného maskota pro vaši společnost vč. možnosti nadstandardních úprav (např. tričko s potiskem loga společnosti).

Firemní maskot

Jak by měl maskot vypadat?

Maskot by neměl být jen roztomilý, snadno zapamatovatelný, ale také sympatický a zajímavý.

Čím více maskot vystihne značku, tím lépe ho publikum přijme. Často v sobě maskoti odrážejí lidské rysy, povahy a emoce.

 

Jaké využití mají maskoti?

Dobře zrealizovaný maskot může zaujmout diváky a stát se průvodcem vaší firmou či na webových stránkách. Může být někým, kdo propaguje váš příběh a šiří ven vaše aktivity.

Od redesignu stávajících obalů, až po návrh celé řady vaší privátní značky. Není důležité, jestli se jedná o krabičky, luxusní obaly, papírky od bonbónů nebo třeba plechovky na kávu – to všechno jsou příklady obalového designu.

 

Rozměr:

• různé

 

Technologie:

Vše, co vznikne z nápadu grafického designéra, musí odpovídat reálným možnostem výroby. Jedná se o spojení vhodného materiálu, odolnosti materiálu, hmotnosti obalu, praktičnosti a výsledného efektu tisku.

Obalový design

Varianty produktu

Prezentační obal do prodeje

 

Prezentační obal do prodeje

 

Dárkové balení produktu

 

Dárkové balení produktu

 

Vlastní etiketa

 

Vlastní etiketa 

 

Jaké využití mají obaly?

 

Obal je médiem, které má za úkol upoutat pozornost zákazníka v obchodě, ale navíc také obsahuje důležité informace o produktu. Během grafického navrhování obalu je důležité, aby nejen výjimečně vypadal, ale aby byl také praktický.

Realizace