Pro Právnickou fakultu Univerzity Palackého v Olomouci jsme navrhli neotřelý vizuální styl pro propagaci fakulty za hranicemi naší republiky.

Právnická fakulta je třetí nejstarší fakultou Univerzity Palackého v Olomouci a druhou nejstarší právnickou fakultou v České republice z hlediska původního založení. I proto jsme rádi, že do nás vložili důvěru v tvorbě fresh vizuálního konceptu, kterým by přilákala zahraniční studenty práv do Olomouce. Hlavními výstupy byla brožura a webové stránky.

Od wireframu k brožuře

 

Než se dostaneme k samotnému návrhu brožury, musíme důkladně projít a učesat podklady. Texty a fotky umístěné do drátěného modelu brožury od klienta důkladně zkonzultujeme s klientem a doporučíme klientovi případné změny ve vztahu k designu a celkovému pojetí publikace. Jakmile je rozložení brožury schválené, pustíme se do vizuálního návrhu – v tomto případě hrají prim atraktivní barvy a gradienty v kombinaci s originálním copywritingem založeným na záměně slov „love“ a „law“ v klasických hudebních hitech napříč dekádami.

 

Barevnost a typografie

Naši designeři navrhli kombinaci hlavních barev v paletě, která se pohybuje kolem definované barvy Právnické fakulty (lila). Ve vizuálním stylu je doplněna o kontrastní tyrkysovou a dílčími barevnými přechody. Charakteristická barevnost je dále doplněna o výraznou typografii podporující ideu kampaně.

Vše pro zahraničního studenta na jednom místě

Brožura kromě informačních textů a velkoformátových fotografií obsahuje například ručně kreslené piktogramy a mapy, které vychází z reálných podkladů. Zahraniční studenti se tak lehce podle map mohou pohybovat městem a orientovat se podle ilustrací dominant Olomouce.

40

stran

14

songů v playlistu dostupného na Spotify

6

ručně zpracovaných map

All you need is webovky

Dalším stěžejním materiálem byly webové stránky, které odráží vizuální styl použitý v brožuře. Na webu se zobrazují nejaktuálnější informace pro zahraniční studenty, které se často mění, proto jsme webové stránky postavili na jednoduchém administračním systému, skrze který si dokáže klient texty či fotografie měnit bez našeho zásahu.

 

Zahraniční studenti, vítejte v Olomouci!

Právnická fakulta po naší práci drží v rukou silný offline nástroj v podobě brožury a stejně tak efektivní webové stránky, které zapůsobí na potenciální zahraniční uchazeče o studium práv v Olomouci nejen svou informační hodnotou, ale také pocitem, že v studovat v Olomouci bude pestrý zážitek!

 

Zkontrolovat web

Fotogalerie

Chtěli byste se s námi pustit do vašeho projektu?

Napište nám

Reference

Pro inovativní technologickou společnost De&Co Hranice jsme připravili kompletní rebranding. Hlavní část nám zabrala několik měsíců a dále pracujeme na rozvoji celé identity.

 

 

Rozsah naší práce:

  • návrh logotypu a grafického vzoru

  • jazykové mutace logotypů

  • tvorba vizuálního stylu a autorské grafiky

  • označení sídla a navigační systém budovy
  • webové stránky

  • dlouhodobé servisní grafické práce

Původní a nové logo

 

CMYK: 63 / 0 / 35 / 0

RGB: 0 / 255 / 196

PANTONE: 333 C

HEXA KÓD: #00ffc4

ORACAL: 054

 

CMYK: 0 / 0 / 0 / 0

RGB: 255 / 255 / 255

HEXA KÓD: #ffffff

ORACAL: 010

RAL: 7035

 

CMYK: 100 / 88 / 27 / 11

RGB: 0 / 22 / 137

PANTONE: Reflex Blue C

HEXA KÓD: #001689

ORACAL: 086

Logotyp, konstrukce

Design je o kombinaci kreativity, pocitů, ale i technické konstrukci a používání osvědčených pravidel. To, co často vypadá jako náhodný pohyb ruky designera obvykle vyžaduje pečlivou přípravu, aby byl logotyp dobře vyvážený, měl dobrou čitelnost a nedocházelo k nechtěným jevům, jako je například slívání drobných částí v menších velikostech užití.

Atypická barevnost

Pokud vyberete barvy, které nejsou standardně tisknutelné máte zaručené dvě věci, sice že bude každý tisk náročnější (a dražší), ale získáte unikátní paletu, kterou nikdo jednoduše neokopíruje a budete doslova zářit.

 

Vizuální identita

Součástí identity není jen logotyp, ale celá škála grafických prvků, které zajistí unikátní a lehce odlišitelnou podobu společnosti. Zde jsme vizuální styl stavěli především na barvách a práci s autorským rastrem. Ten vychází z podoby loga a dotváří celou prezentaci.

Grafické prvky

Pro každou společnost byla vybrána základní barevná kombinace dvou barev, které se vzájemně doplňují. Samotný symbol je používán jako grafický prvek a spolu s výraznou typografií nejlépe vyniká na čisté barevné ploše.

Pattern a modularita

Nezapomenutelná barevnost spolu s výrazným a dobře variovatelným patternem (vzorem) tvoří základ vizuálního stylu. Vzor vychází z činnosti klienta – tedy jednotlivých modulů, které na sebe navazují a tvoří skvěle fungující celek.

Webové stránky

Součástí webu je hned několik disciplín, které obvykle nezvládne jeden kreativec, ale je potřeba celý tým. Typicky web kromě webdesignera, programátora a projektového manažera zaměstná i copywritera, ilustrátora či fotografa.

Sídlo společnosti

Ne vždy se nám podaří být u stavby sídla jako v tomto případě. Měli jsme volnou ruku v tom, jak budovu ,,obrandovat“, čili označit ji, přidat vlajky a navigační totemy. Budova nyní funguje jako magnet pro oči kolem jdoucích i jedoucí a společnost výborně reprezentuje.

Líbí se Vám naše práce?

Napište nám!

Naše další projekty

Krásný developerský projekt Královská louka nás učaroval hned na první schůzce. Naším úkolem bylo vytvořit identitu, která podtrhne ojedinělý záměr investora.

 

 

Rozsah naší práce

  • návrh logotypu a grafického symbolu

  • vizuální styl

  • grafické aplikace

 

Královská koruna

 

Symbol koruny, který se přirozeně pojí k názvu a místu – Bouzovsku.

 

Motiv přírody

 

Dřevo jako jeden z nejdůležitějších stavebních materiálů, příjemný na pohled i na dotek. Struktura dřeva uvnitř koruny navíc zjemňuje celkový dojem z loga.

 

Domy a bydlení

 

Dalším důležitým motivem v logu jsou střechy domů, které podtrhují zaměření celého projektu.

Grafické aplikace

Pro klienta a jeho potřeby vznikl prodejní profil nemovitosti, katalog standardů pro klienty, vizitky, ale i polep vozidla pro realitní kancelář Metr2 reality.

Reklamní bannery a plochy

Samostatnou kapitolou prezentace nemovitostí jsou plochy ve veřejném prostoru. Navrhli jsme je dle požadavku zadavatele, a to s důrazem na hrad Bouzov, který je hlavním tahákem unikátních pozemků a domů. Každý dům má hrad doslova na dlani.

Piktogramy

Hlavní stavební kameny – logo a logomanuál – jsou vytvořeny a začíná práce na piktogramech, které mají oživit nejen tiskoviny, ale i práci prezentovanou v digitálním světě.

Web

V případě prodeje nemovitostí hraje web stále prim. Projektový web umožňuje průběžnou aktualizaci dle jednotlivých fází projektu, zahrnuje interaktivní mapy a generování karet domů i pozemků.

Karty pozemků a domů

Aby si návštěvníci mohli uchovat či přeposlat jednoduše informace o nabízených domech a pozemcích, je na webu vytvořený online generátor karet.

Připravujete developerský projekt?

Spolupracujeme s developery, architekty i realitními kancelářemi. Pokud hledáte partnera, který spolu s architekty vtiskne vašemu projektu vizuální identitu na míru a zároveň vám poradí, které marketingové kanály vám budou nejlépe fungovat, obraťte se na nás

Naše další projekty

Pro společnost OP Cable jsme vytvořili nový logotyp a jednotný vizuální styl, ve kterém základní symbol vychází z detailní podoby průřezu kabelem. Barevná paleta je navržena tak, aby se vzájemně doplňovala, stejně jako všechny společnosti v holdingu.

 

 

Rozsah naší práce

  • návrh logotypu a grafického symbolu

  • tvorba logotypů pro jednotlivé subjekty

  • tvorba vizuálního stylu a autorské ilustrace

  • webové stránky

  • vzorník kabelů

  • dlouhodobé servisní grafické práce

 

Původní logo

 

Naším cílem bylo zachovat myšlenku původního loga, ale zároveň vytvořit logo nové a nadčasové.

 

Kabely

 

Charakteristické vlastnosti kabelů a jejich specifický tvar průřezu.

 

Logotyp

 

Výsledný tvar spojující základní prvky původního loga a celkovou filosofii značky.

Logotypy

Pokud společnost dojde do bodu, kdy jednotlivé činnosti vyžadují vlastní komunikaci, vytváříme spíše než jednu značku systém pro jednotlivé společnosti. Ty jsou jednoduše identifikovatelné v rámci skupiny a dochází i ke sdílení nákladů v rámci skupiny.

Barevná škála

Definované barvy vytváří různé kombinace a podporují zapamatovatelnost značky. Variací a intenzitou vytváří jednotné, přesto odlišné kombinace pro všechny společnosti skupiny.

 

Vizuální identita

Celou vizuální identitu definuje kromě logotypu také barevná škála 6 barev, kde se v každé ze čtyř společností kombinují dvě konkrétní barvy. Byla vybrána netypická barevnost pro dostatečné odlišení od konkurence a zasazení na celosvětovém trhu. Základním tvarem logotypu je stylizovaný průřez kabelem, funguje nejen jako samotný symbol, ale také jako grafický prvek, který je používán v lince.

 

Jednotlivé body se pomocí sítě skládají do různých kompozic, které vytvářejí zajímavé a hravé patterny. To dodává celému vizuálu organický charakter, stejně jako kabely v OP Cable. Spolu s čistou a výraznou typografií utváří svěží a moderní vizuál, který se promítá do všech aplikací.

Grafické prvky

Pro každou společnost byla vybrána základní barevná kombinace dvou barev, které se vzájemně doplňují. Samotný symbol je používán jako grafický prvek a spolu s výraznou typografií nejlépe vyniká na čisté barevné ploše.

Firemní profil

Pokud není dojem to jediné, co po sobě chcete na schůzce zanechat, výborně poslouží firemní profil. Ten shrnuje základní informace o firmě a pokud si na něm dáte záležet, zůstane dlouhé týdny jako připomínka vaší návštěvy na stole obchodního partnera.

Powerpointová prezentace

V šabloně pro PPT prezentaci OP Cable jsou jednotlivé vrstvy editovatelné, fotografie a texty mají své určené místo, stejně jako jsou definované velikosti a barvy písma

Vzorník produktů

V šabloně pro PPT prezentaci OP Cable jsou jednotlivé vrstvy editovatelné, fotografie a texty mají své určené místo, stejně jako jsou definované velikosti a barvy písma

A co říká o spolupráci s námi klient?

Společnost Rency jsem oslovil kvůli nové informační brožuře OP Cable s.r.o. Nakonec jsme se ale rozhodli pro kompletní změnu pro všechny firmy. Počínaje logem, informačními materiály a webovými stránkami. S jejich prací jsme spokojeni, vše splněno dle dohody.
Jsem přesvědčen, že další projekty společně s Rency nás určitě čekají. Těším se na ně!

 

Za OP Cable, Marek Očenášek

Přemýšlíte o redesignu?

 

Dejte nám příležitost ukázat vám, jak může vaše firma skutečně vyniknout.

 

Zjistěte více

Naše další projekty

Saunoo je kvalitní finská sauna, ve které si perfektně odpočinete. Saunoo je designová kostka, která svým jednoduchým tvarem a unikátním vzhledem vynikne na vaší zahradě. Kromě vizuální identity a materiálů, jsme se u tohoto produktu podíleli i na jeho vzniku.

 

 

Rozsah naší práce

  • spolupráce na designu produktu a výrobě
  • logotyp
  • prezentační materiály

 

Jak to všechno začalo?

Na trhu existuje bezpočet saun, žádná však pro nás nesplňovala ideální poměr ceny a výkonu. V nabídce je mnoho saun, které jsou v kategorii levné, ty ale nejsou ani pěkné, ani nemají potřebné parametry pro komfortní saunování (úroveň zateplení, použité materiály apod.). Ty, které naše nároky splňují jsou zase astronomicky drahé. Proto jsme rádi souhlasili se zapojením na vývoji od architektonického ateliéru Trokan, se kterým jsme vytvořili tento produkt.

Good enough

V našich studiích se většinou setkáte s vyladěnými identitami a precizně připravenými logy v čele. Toto ale není ten případ. Celý projekt byl připraven v režimu tzv. MVP (Minimum viable product). Tedy tak, aby byl dobře prezentovatelný, otestovali jsme zájem trhu a připravili prototypy. To vše v rychlém tempu, abychom měli reakce co nejdříve. Takto vzniklo logo, sada materiálů i web.

 

Jelikož byli reakce trhu extrémně kladné, připravujeme nyní kompletní identitu a výrobu v sériovém režimu tak, abychom pokryli zájem a dokázali snížit výrobní náklady a tedy i výslednou cenu produktu.

 

Fotka dělá produkt

Přestože vzít produkt na focení na skvělé místo je jednodušší u kabelky, než u osm set kilové sauny, stejně jsme se rozhodli transport realizovat. Domluvili jsme si prostor, ve kterém se sauna skvěle vyjímala a nafotili spoustu prezentační fotek. I díky nim byl prototyp sauny prodaný do jednoho týdne od zveřejnění nabídky.

Zaujala vás naše sauna? Více informací se dozvíte na webu.

 

Navštívit web

PSA Trading obchoduje s vozy napříč celou Evropou a patří mezi velké hráče v automobilovém průmyslu. Pro společnost jsme vytvořili prodejní portál (první B2B portál na prodej vozidel online v Evropě), zajistili kompletní online marketingovou komunikaci a rebrandovali celou značku. 

 

 

 

Rozsah práce

  • rebranding značky
  • vizuální styl a komunikace
  • systém pokročilého emailingu
  • prodejní B2B portál
  • prezentační profil a ostatní tiskoviny
  • reporting výsledků marketingové komunikace

Ukázky logotypů

 

 

Jedno logo nestačí

Logo není pouze o jedné variantě, která se používá napříč celým online a offline světem. Každý typ propagačního materiálu si vyžaduje, aby se s logem pracovalo trochu jinak a dokonale tak zapadlo do celého designu.

Proto jen v tomto případě bylo potřeba vytvořit 112 variant a formátů loga pro různá použití, které pak blíže popisujeme našim klientům v logomanuálu.

  • Trading / Přenos
  • Proces / Změna
  • Cesta / Automobily

Přenesení principu cesty do logotypu.

Využití linií znázorňujících tento proces.

Aplikace

Firemní profil popisující výhody a principy spolupráce se společností PSA Trading.

Ačkoliv se dnes snažíme všechno digitalizovat, tak přeci jen mít u sebe stylový zápisník se vždy hodí. V době, kdy zrovna nebude mít vaše zařízení ideální stav baterie, rádi si na tento zápisník vzpomenete.

O tom, že v jednoduchosti je síla, se můžete přesvědčit u těchto vizitek. Stačí trochu barev, dobrá typografie a kvalitní materiály.

Webové stránky

Webové stránky jsou důležitou součástí firemní identity. Jejich vzhled a samotný obsah, který na nich publikujete, Vás může skvěle reprezentovat napříč celým světem.

Než se ale začne designovat, je lepší si vytvořit tzv. wireframe (drátěný model webu), který nám pomůže zamyslet se nad tím, jaký obsah budeme na webu publikovat a v jakém rozložení.

Piktogramy slouží k rychle navigaci a zvýraznění benefitů služeb.

Další reference

Chtěli byste s námi vytvořit podobný projekt?

Napište nám