DIVELIT system je společnost poskytující profesionální služby v oblasti vývoje elektroniky, softwaru a konzultačních služeb. My jsme měli možnost navrhnout kompletní rebranding celé společnosti.

 

 

Rozsah naší práce

  • nový logotyp a grafický symbol

  • tvorba vizuálního stylu a autorské ilustrace

  • definice nové barevné škály
  • návrh webových stránek
  • firemní focení
  • firemní materiály

 

Původní logo

V zadání jsme měli opustit ideu starého loga, protože ji společnost již přerostla.

 

Nové logo

Na místo toho chtěl klient moderní, svěží a nadčasovou značku, se kterou se bude dobře pracovat.

Logotypy

Při tvorbě nového loga jsme pečlivě přemýšleli o různých způsobech, jakými bude logo používáno, a rozhodli se připravit více variant, které odpovídají různým potřebám a aplikacím. Naše cíl byl maximalizovat potenciál naší značky napříč různými platformami a kontexty, od digitálních médií po tištěné materiály. Proto jsme navrhli škálu variant loga, která zahrnuje od složitě prokreslených verzí, jež jsou ideální pro situace, kde je možné věnovat pozornost detailům, až po minimalistické verze, které jsou vhodné pro malé velikosti nebo tam, kde je nutná větší vizuální jednoduchost. Tato strategie nám umožňuje udržet naši značku konzistentní a zároveň flexibilní, což zvyšuje její rozpoznatelnost a efektivitu v komunikaci.

Vizuální identita

Celá vizuální identita je charakterizována nejen logotypem, ale také paletou šesti výrazných barev. Tyto barvy se využívají jak pro prvky vyzývající k akci, tak i pro ilustrace a další doplňky vizuálního stylu.

Firemní focení

Součástí zakázky bylo opět i firemní focení členů týmu pro web i prezentační materiály.

Webové stránky

Přestože se společnost věnuje velmi zajímavým projektům, většina z nich je důvěrná, což vyžaduje pečlivé zpracování prezentace klientů, týmu a základních rysů firmy. Web je navržen jako podpůrný nástroj, nikoli jako prostředek pro prodej, a proto jsme se soustředili na vizuální dojem, který si z něj návštěvníci odnesou.

Aplikace vizuálního stylu

Na základě stanoveného vizuálního stylu, naše studio vytvořilo rozsáhlou kolekci grafických prvků pro prezentaci firmy, přičemž zde uvádíme několik příkladů.

 

Co o nás říká klient?

DIVELIT system je IT společnost zabývající se vývojem hardware a software. Pro novou firemní identitu a další témata jsme vložili naši důvěru v Rency a uvědomujeme si, že jsme zadali nesnadný úkol. Jsme velmi rádi, že se do výsledku promítly nové trendy při zachování odkazu na náš obor a zároveň se podařilo odlišit od konkurence. Rency nabízí plně profesionální službu a určitě jsou pro nás číslo 1 i do budoucna.

 

 

Ing. Radim Stupka LL.M.
CFO and Co-Founder 

Naše další projekty

Společnost Lorika se řadí mezi přední dodavatele průmyslové hygieny v České republice. Její specializací jsou průmyslové utěrky, ochranné pracovní pomůcky, sanitární systémy, rohože a pracovní židle.

 

 

Popis spolupráce

  • nový logotyp
  • vizuální styl
  • polepy vozidel
  • produktové vzorníky
  • grafické a prezentační aplikace
  • produkce tiskovin

Změna je život

 

Důvodů pro změnu loga a celého vizuální stylu bylo více, ale mezi ten hlavní patří předání otěží druhé generací leaderů a snaha se vizuálně posunout se značkou tak, aby více odpovídala moderní a progresivní firmě. Firma se navíc více věnuje marketingu a PR a dobrá značka je toho přirozenou součástí.

V kategorii B2B hraje design druhé housle. Pokud má firma dobrý produkt, cenu, logistiku a péči o zákazníka, má vyhráno. Nicméně je o to větší šance je zazářit v jednotlivých oborech, kde se zatím do designu neinvestuje. Na okraj můžeme zmínit, že dobrá vizuální komunikace zvyšuje i míru angažovanosti zaměstnanců.

Logo musí fungovat ve všech situací a na všech materiálech. Proto vždy navrhujeme více variant (na výšku, šířku, se symbolem, typografické apod.) abychom z každé situace kde se objeví získali maximum.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dva sympaťáci

Jakub Krištof a David Martinek společně vedou Loriku vstříc zářné budoucnosti a jsou hybatelem mnohých změn. Tu vizuální jsme domluvili u jedné schůzky. Na té další jsme již prezentovali návrhy a koncepty a do 2 měsíců měli rebranding dokončený. Skvělá ukázka, jak se dá takový proces zvládnou efektivně, díky za to!

 

Logo jako schéma

 

Pokud jste již viděli nějakou naši práci tak víte, že logem to často začíná, ale nikdy nekončí. I v tomto případě jsou dílčí významy přetvořeny do minimalistického symbolu.

Ten se skládá z odkazu na původní značku (symbol štítu) a kombinace prvních písmen se symbolem role, tak aby vyjádření nebylo prvoplánové, ale jen v náznaku, který divák odhalí na druhy pohled.

Variabilita symbolu

Symbol role umožňuje „vyrolování“ do libovolné délky dle potřeby konkrétního grafického materiálu. Tento grafický prvek — praporek je potom základní součástí jednotného vizuálního stylu.

 

Barevnost & typografie

Při rebrandingu se často setkáme s použitím základních odstínů barev u původních značek. Barvy, stejně jako tvary podléhají modním trendům a tak není divu, že to nich většinou zasáhneme. Většinou posuneme odstín základní barvy a doplníme jej o akcent doplňkové barvy, čímž dosáhneme větší dynamiky.

Typografie je moderní, bezpatková a vždy definovaná manuálem. Protože ale víme, že se značkou je třeba pracovat vždy a všude, je manuál doplněný o volně dostupné písmo, které slouží jako náhrada.

Skvělá spolupráce. Kooperaci jsme zahájili před pár měsíci a věřím, že vydrží roky. Hlavně si vážím kvalitního managementu každé dílčí zakázky👍

Jakub Krištof, Lorika

Výstupy neboli
aplikace

Jakmile máme navržený a schválený koncept, pouštíme se do tzv. aplikací. To jsou hmatatelné výstupy naší práce. Od polepů vozidel, přes sociální sítě až po vlajky a reklamní předměty. Nikdy nenavrhujeme věci, které firma nevyužije, ale jen ty, které si sama nadefinuje v seznamu potřeb ještě před zahájením spolupráce.

 

Firemní focení

Spolupracujeme s mnoha skvělými fotografy, abychom v rámci celého rebrandingu dokázali připravit fotografie pro další využití. Na webu, ve firemních nabídkách, katalozích i v rámci firemní komunikace. Za jeden den jsme zvládli nafotit více než 30 fotografií pro rozdílné využití (reálně se nafotí vždy vyšší stovky, ze kterých je proveden výběr) na 5 lokacích.

V prezentaci jsou použity fotografie z archivu Rency, Lorika a HKOL.

 

Chtěli byste se s námi pustit do rebrandingu své firmy?

 

Napište nám

Další projekty

Little Urban Distillery je malý nezávislý lihovar zaměřený především na výrobu ginu řemeslným způsobem.

 

 

Popis spolupráce

  • tvorba názvu
  • logotyp
  • obalový design
  • vizuální styl
  • grafické a prezentační aplikace
  • webové stránky

Naše práce

Když nás pan Robert Urbánek, zakladatel první brněnské rukodělné destilérky oslovil, dostali jsme krásný úkol – vytvořit originální vizuální identitu, která na první pohled lidi zaujme.

 

Symbol jako logo

 

Pokud jste se s tímto znakem někdy setkali a blíže ho zkoumali, zajisté jste si položili otázku typu: „Co vedlo autora právě k volbě toho znaku? Máme v něm hledat nějakou spojitost s ginem?“ Odpověď zní: „Rozhodně ano.“

 

 

 

Tvar znaku totiž vychází z tvarosloví části historického destilačního přístroje, a má tak odkazovat na tradiční způsob přípravy ginu. Navíc při pohledu z levé strany uvidíte zkratku L.U., Little Urban.

Logotyp

Jakmile byl vytvořen a schválen znak, mohli jsme se posunout dále a vytvořit logotyp.

 

Autorská ilustrace 

S autorskou ilustrací se v libovolných variantách můžete setkávat jak v offline, tak i online podobě. Vychází ze skutečných brněnských reálií a jako obvykle začínáme s tužkou a papírem a postupně ji precizujeme až do finální podoby.

Obalový design

Základem celé značky Little Urban Distillery jsou produkty. Proto jsme největší péči věnovali právě jim. Za dobu naší spolupráce vznikla ucelená produktová řada, která funguje jako základní sortiment klienta a speciální prodkty, které jsou časově či množstevně omezené.

 

Grafické aplikace

Ačkoliv jsou etikety dominantou vizuálních aplikací, nezůstalo jen u nich. Pro klienta jsme dále navrhli rollupy, dárkové poukazy, cover na facebook, originální knihu receptů, speciální dárkové edice produktů a mnoho dalšího.

V prezentaci jsou použity fotografie z archivu Little Urban Distillery.

 

Chtěli byste s námi uvařit podobný projekt?

 

Napište nám

Další projekty

Pro inovativní technologickou společnost De&Co Hranice jsme připravili kompletní rebranding. Hlavní část nám zabrala několik měsíců a dále pracujeme na rozvoji celé identity.

 

 

Rozsah naší práce:

  • návrh logotypu a grafického vzoru

  • jazykové mutace logotypů

  • tvorba vizuálního stylu a autorské grafiky

  • označení sídla a navigační systém budovy
  • webové stránky

  • dlouhodobé servisní grafické práce

Původní a nové logo

 

CMYK: 63 / 0 / 35 / 0

RGB: 0 / 255 / 196

PANTONE: 333 C

HEXA KÓD: #00ffc4

ORACAL: 054

 

CMYK: 0 / 0 / 0 / 0

RGB: 255 / 255 / 255

HEXA KÓD: #ffffff

ORACAL: 010

RAL: 7035

 

CMYK: 100 / 88 / 27 / 11

RGB: 0 / 22 / 137

PANTONE: Reflex Blue C

HEXA KÓD: #001689

ORACAL: 086

Logotyp, konstrukce

Design je o kombinaci kreativity, pocitů, ale i technické konstrukci a používání osvědčených pravidel. To, co často vypadá jako náhodný pohyb ruky designera obvykle vyžaduje pečlivou přípravu, aby byl logotyp dobře vyvážený, měl dobrou čitelnost a nedocházelo k nechtěným jevům, jako je například slívání drobných částí v menších velikostech užití.

Atypická barevnost

Pokud vyberete barvy, které nejsou standardně tisknutelné máte zaručené dvě věci, sice že bude každý tisk náročnější (a dražší), ale získáte unikátní paletu, kterou nikdo jednoduše neokopíruje a budete doslova zářit.

 

Vizuální identita

Součástí identity není jen logotyp, ale celá škála grafických prvků, které zajistí unikátní a lehce odlišitelnou podobu společnosti. Zde jsme vizuální styl stavěli především na barvách a práci s autorským rastrem. Ten vychází z podoby loga a dotváří celou prezentaci.

Grafické prvky

Pro každou společnost byla vybrána základní barevná kombinace dvou barev, které se vzájemně doplňují. Samotný symbol je používán jako grafický prvek a spolu s výraznou typografií nejlépe vyniká na čisté barevné ploše.

Pattern a modularita

Nezapomenutelná barevnost spolu s výrazným a dobře variovatelným patternem (vzorem) tvoří základ vizuálního stylu. Vzor vychází z činnosti klienta – tedy jednotlivých modulů, které na sebe navazují a tvoří skvěle fungující celek.

Webové stránky

Součástí webu je hned několik disciplín, které obvykle nezvládne jeden kreativec, ale je potřeba celý tým. Typicky web kromě webdesignera, programátora a projektového manažera zaměstná i copywritera, ilustrátora či fotografa.

Sídlo společnosti

Ne vždy se nám podaří být u stavby sídla jako v tomto případě. Měli jsme volnou ruku v tom, jak budovu ,,obrandovat“, čili označit ji, přidat vlajky a navigační totemy. Budova nyní funguje jako magnet pro oči kolem jdoucích i jedoucí a společnost výborně reprezentuje.

Líbí se Vám naše práce?

Napište nám!

Naše další projekty

Pro společnost OP Cable jsme vytvořili nový logotyp a jednotný vizuální styl, ve kterém základní symbol vychází z detailní podoby průřezu kabelem. Barevná paleta je navržena tak, aby se vzájemně doplňovala, stejně jako všechny společnosti v holdingu.

 

 

Rozsah naší práce

  • návrh logotypu a grafického symbolu

  • tvorba logotypů pro jednotlivé subjekty

  • tvorba vizuálního stylu a autorské ilustrace

  • webové stránky

  • vzorník kabelů

  • dlouhodobé servisní grafické práce

 

Původní logo

 

Naším cílem bylo zachovat myšlenku původního loga, ale zároveň vytvořit logo nové a nadčasové.

 

Kabely

 

Charakteristické vlastnosti kabelů a jejich specifický tvar průřezu.

 

Logotyp

 

Výsledný tvar spojující základní prvky původního loga a celkovou filosofii značky.

Logotypy

Pokud společnost dojde do bodu, kdy jednotlivé činnosti vyžadují vlastní komunikaci, vytváříme spíše než jednu značku systém pro jednotlivé společnosti. Ty jsou jednoduše identifikovatelné v rámci skupiny a dochází i ke sdílení nákladů v rámci skupiny.

Barevná škála

Definované barvy vytváří různé kombinace a podporují zapamatovatelnost značky. Variací a intenzitou vytváří jednotné, přesto odlišné kombinace pro všechny společnosti skupiny.

 

Vizuální identita

Celou vizuální identitu definuje kromě logotypu také barevná škála 6 barev, kde se v každé ze čtyř společností kombinují dvě konkrétní barvy. Byla vybrána netypická barevnost pro dostatečné odlišení od konkurence a zasazení na celosvětovém trhu. Základním tvarem logotypu je stylizovaný průřez kabelem, funguje nejen jako samotný symbol, ale také jako grafický prvek, který je používán v lince.

 

Jednotlivé body se pomocí sítě skládají do různých kompozic, které vytvářejí zajímavé a hravé patterny. To dodává celému vizuálu organický charakter, stejně jako kabely v OP Cable. Spolu s čistou a výraznou typografií utváří svěží a moderní vizuál, který se promítá do všech aplikací.

Grafické prvky

Pro každou společnost byla vybrána základní barevná kombinace dvou barev, které se vzájemně doplňují. Samotný symbol je používán jako grafický prvek a spolu s výraznou typografií nejlépe vyniká na čisté barevné ploše.

Firemní profil

Pokud není dojem to jediné, co po sobě chcete na schůzce zanechat, výborně poslouží firemní profil. Ten shrnuje základní informace o firmě a pokud si na něm dáte záležet, zůstane dlouhé týdny jako připomínka vaší návštěvy na stole obchodního partnera.

Powerpointová prezentace

V šabloně pro PPT prezentaci OP Cable jsou jednotlivé vrstvy editovatelné, fotografie a texty mají své určené místo, stejně jako jsou definované velikosti a barvy písma

Vzorník produktů

V šabloně pro PPT prezentaci OP Cable jsou jednotlivé vrstvy editovatelné, fotografie a texty mají své určené místo, stejně jako jsou definované velikosti a barvy písma

A co říká o spolupráci s námi klient?

Společnost Rency jsem oslovil kvůli nové informační brožuře OP Cable s.r.o. Nakonec jsme se ale rozhodli pro kompletní změnu pro všechny firmy. Počínaje logem, informačními materiály a webovými stránkami. S jejich prací jsme spokojeni, vše splněno dle dohody.
Jsem přesvědčen, že další projekty společně s Rency nás určitě čekají. Těším se na ně!

 

Za OP Cable, Marek Očenášek

Přemýšlíte o redesignu?

 

Dejte nám příležitost ukázat vám, jak může vaše firma skutečně vyniknout.

 

Zjistěte více

Naše další projekty