Online aplikace


Cover na Facebook / LinkedIn

Úvodní fotka je první věc, které si uživatel na firemní stránce všimne. Proto je potřeba mít poutavou grafiku či fotku a sdělit uživatelům ty nejdůležitější informace o vaší firmě. Tak, aby bylo na první pohled jasné, čím se zabýváte.

 

Rozměr:

• 820 x 312 pixelů pro Facebook

• 1200 x 627 pixelů pro LinkedIn

 

Logo & Claim roll-up s vaším logotypem a sloganem

 

 

Logo & Claim roll-up s vaším logotypem a sloganem

 

 

Logo & Claim roll-up s vaším logotypem a sloganem

 

Specifikace

Jedná se o jednu z nejdůležitějších fotek, které na svém profilu máte, protože je zpravidla tím prvním, co vaši návštěvníci uvidí. Jistě stojí za to, věnovat jí dostatečnou péči. Proč? Povedená úvodní fotografie umí ovlivnit návštěvníky/zákazníky vaší stránky nebo je pobídnout k tomu, aby se stali fanoušky. A to je na sociálních sítích důležité.

 

Pravidlo 20 procent textu

Je třeba zmínit, že výpočet 20% textu v obrázku není zrovna nejideálnější, ale řídí se jistými pravidly. Při výpočtu Facebook virtuálně rozdělí obrázek na 5×5 částí a měří, do kolika z nich text zasahuje. Pokud je to do pěti a méně, obrázek schválí. Do fotky tedy smíte přidat jisté množství textu. Nezapomínejte ale na to, že všeho příliš škodí a příliš mnoho informací povede k tomu, že se váš návštěvník může ztratit.

Realizace