Tiskoviny
Reklamní plakát
Účelem reklamního plakátu je poskytnout cílovým klientům jednoduché a nekomplikované sdělení. Plakát by měl zajišťovat jasný tok informací od počátku do konce a je vhodný pro jakýkoliv typ produktů či služeb.
Rozměr:
• 105 x 148 mm (A6)
• 148 x 210 mm (A5)
• 210 × 297 mm (A4)
• 420 x 297 mm (A3)
• individuální
Technologie:
Papír s gramáží od 150 g/m² do 450 g/m². Na základě vašich preferencí v zadání zvolíme vhodné materiálové provedení vč. možností povrchové úpravy (laminace lesk/mat, parciální lak, stříbření hran aj.)
Jak by měl ideální reklamní plakát vypadat?
Pokud je na plakátu umístěn text, nemělo by ho být mnoho. Písmo by mělo být čitelné a případné obrázky či fotografie poutavé.
Co je ještě důležité?
- měl by zohledňovat identitu kampaně
- informace by měl předávat stručně a jasně, ideálně přitažlivým, vtipným nebo celkově jedinečným způsobem
- měl by být srozumitelný
- logo společnosti by mělo být viditelné a nemělo by se zapomenout na internetové stránky.
- pokud se jedná o propagaci určité akce, je důležité uvést datum, místo, čas a případnou částku