Tiskoviny


Plakát

Účelem posteru je poskytnout cílovým klientům jednoduché a nekomplikované sdělení. Plakát by měl zajišťovat jasný tok informací od počátku do konce a je vhodný pro jakýkoliv typ produktů či služeb. 

 

Rozměr:

• 105 x 148 mm (A6)

• 148 x 210 mm (A5)

• 210 × 297 mm (A4)

• individuální

 

Technologie:

Papír s gramáží od 250 g/m² do 450 g/m². Na základě vašich preferencí v zadání zvolíme vhodné materiálové provedení vč. možností povrchové úpravy (laminace lesk/mat, parciální lak, stříbření hran aj.)

 

Logo & Claim roll-up s vaším logotypem a sloganem

 

 

Logo & Claim roll-up s vaším logotypem a sloganem

 

 

Logo & Claim roll-up s vaším logotypem a sloganem

 

Jak by měl ideální plakát vypadat?

Pokud je na plakátu umístěn text, nemělo by ho být mnoho. Písmo by mělo být čitelné a případné obrázky či fotografie poutavé.

Co je ještě důležité?

  • měl by zohledňovat identitu kampaně
  • informace by měl předávat stručně a jasně, ideálně přitažlivým, vtipným nebo celkově jedinečným způsobem
  • měl by být srozumitelný
  • logo společnosti by mělo být viditelné a nemělo by se zapomenout na internetové stránky.
  • pokud se jedná o propagaci určité akce, je důležité uvést datum, místo, čas a případnou částku

Realizace