Je to perfektní představitel značky, který v sobě zahrnuje vše, co chcete světu sdělit. Maskot může dát vaší značce tvář – lidskou tvář, se kterou se můžou vaši zákazníci či pracovníci snadno spojit a jenž u nich vyvolá důvěru.

 

Maskotem může být stylizovaná postava, ale také zvíře nebo předmět v jakékoliv formě. Maskoti v první řadě pomáhají firemní značce, produktu nebo službě, se zviditelnit.

 

Výroba:

Na základě vašich preferencí v zadání provedeme výběr vhodného maskota pro vaši společnost vč. možnosti nadstandardních úprav (např. tričko s potiskem loga společnosti).

Jak by měl maskot vypadat?

Maskot by neměl být jen roztomilý, snadno zapamatovatelný, ale také sympatický a zajímavý.

Čím více maskot vystihne značku, tím lépe ho publikum přijme. Často v sobě maskoti odrážejí lidské rysy, povahy a emoce.

 

Jaké využití mají maskoti?

Dobře zrealizovaný maskot může zaujmout diváky a stát se průvodcem vaší firmou či na webových stránkách. Může být někým, kdo propaguje váš příběh a šiří ven vaše aktivity.

Od redesignu stávajících obalů, až po návrh celé řady vaší privátní značky. Není důležité, jestli se jedná o krabičky, luxusní obaly, papírky od bonbónů nebo třeba plechovky na kávu – to všechno jsou příklady obalového designu.

 

Rozměr:

• různé

 

Technologie:

Vše, co vznikne z nápadu grafického designéra, musí odpovídat reálným možnostem výroby. Jedná se o spojení vhodného materiálu, odolnosti materiálu, hmotnosti obalu, praktičnosti a výsledného efektu tisku.

Varianty produktu

 

Prezentační obal do prodeje

 

 

Dárkové balení produktu

 

 

Vlastní etiketa 

 

Jaké využití mají obaly?

 

Obal je médiem, které má za úkol upoutat pozornost zákazníka v obchodě, ale navíc také obsahuje důležité informace o produktu. Během grafického navrhování obalu je důležité, aby nejen výjimečně vypadal, ale aby byl také praktický.

Realizace