Tyto vizuální prvky mohou napomáhat orientaci zákazníků a partnerů, kteří hledají vaše kanceláře nebo obchodní prostory, což zlepšuje celkovou uživatelskou zkušenost.

Specifikace

Mít označené sídlo firmy pomocí 3D designu, vlajek a cedulek nejenže zvyšuje viditelnost a rozpoznatelnost značky ve veřejném prostoru, ale také posiluje profesionální image a pomáhá vytvářet silný první dojem u klientů a návštěvníků.

Realizace

Od redesignu stávajících obalů, až po návrh celé řady vaší privátní značky. Není důležité, jestli se jedná o krabičky, luxusní obaly, papírky od bonbónů nebo třeba plechovky na kávu – to všechno jsou příklady obalového designu.

 

Rozměr:

• různé

 

Technologie:

Vše, co vznikne z nápadu grafického designéra, musí odpovídat reálným možnostem výroby. Jedná se o spojení vhodného materiálu, odolnosti materiálu, hmotnosti obalu, praktičnosti a výsledného efektu tisku.

Varianty produktu

 

Prezentační obal do prodeje

 

 

Dárkové balení produktu

 

 

Vlastní etiketa 

 

Jaké využití mají obaly?

 

Obal je médiem, které má za úkol upoutat pozornost zákazníka v obchodě, ale navíc také obsahuje důležité informace o produktu. Během grafického navrhování obalu je důležité, aby nejen výjimečně vypadal, ale aby byl také praktický.

Realizace