Od redesignu stávajících obalů, až po návrh celé řady vaší privátní značky. Není důležité, jestli se jedná o krabičky, luxusní obaly, papírky od bonbónů nebo třeba plechovky na kávu – to všechno jsou příklady obalového designu.

 

Rozměr:

• různé

 

Technologie:

Vše, co vznikne z nápadu grafického designéra, musí odpovídat reálným možnostem výroby. Jedná se o spojení vhodného materiálu, odolnosti materiálu, hmotnosti obalu, praktičnosti a výsledného efektu tisku.

Varianty produktu

 

Prezentační obal do prodeje

 

 

Dárkové balení produktu

 

 

Vlastní etiketa 

 

Jaké využití mají obaly?

 

Obal je médiem, které má za úkol upoutat pozornost zákazníka v obchodě, ale navíc také obsahuje důležité informace o produktu. Během grafického navrhování obalu je důležité, aby nejen výjimečně vypadal, ale aby byl také praktický.

Realizace

Prezentační stěna Pop Up je poutavou a praktickou prezentací vaší firmy, projektu či akce na veřejnosti. Efektivní a snadno mobilní brandingový nosič pro veletrhy a označení na firemních i společenských akcích.

 

Rozměr:

Velikost zahnutých Pop Up stěn s grafikou

  • 3×2 Pop up zahnutá stěna – 1930(š) x 2225(v) x 485(h) mm
  • 3×3 Pop up zahnutá stěna – 2540(š) x 2225(v) x 685(h) mm
  • 3×4 Pop up zahnutá stěna – 3070(š) x 2225(v) x 960(h) mm
  • 3×5 Pop up zahnutá stěna – 3570(š) x 2225(v) x 999(h) mm

 

Technologie:

PVC banner 510g, odlehčená hliníková konstrukce umožňující snadnou mobilitu

 

Váha:

  • 3×2 Pop up stěna – 17 Kg
  • 3×3 Pop up stěna – 25 Kg
  • 3×4 Pop up stěna – 33 Kg
  • 3×5 Pop up stěna – 40 Kg

 

PUPUP stěna zahnutá snadno montovatelná stěna s dobrou viditelností a stabilitou

 

 

Bannerová stěna snadno sestavitelná a lehce přenosná stěna s nastavitelnou velikostí

 

Specifikace

Prezentační Pop Up stěny mají mnoho variant. Může se jednat o rovnou prezentační stěnu s potiskem, zakřivenou do oblouku či například nastavitelnou napínací stěnu.

Realizace

Velká plakátovací reklamní plocha nejčastěji umístěná poblíž hlavních dopravních cest a na vysoce frekventovaných místech tak, aby přitáhla pozornost co největšího počtu lidí. 

 

Rozměr:

• 510 x 240 cm (standardní rozměr, Euro formát)

 

Technologie:

Papír s gramáží od 250 g/m² do 450 g/m². Na základě vašich preferencí v zadání zvolíme vhodné materiálové provedení vč. možností povrchové úpravy (laminace lesk/mat, parciální lak, stříbření hran aj.)

Jaké využití mají billboardy?

Venkovní reklamní plochy jsou oproti online reklamě stále na očích. Ať už na vlakovém nádraží, u cesty či na zastávce autobusu, billboardy jsou non stop připravené předat sdělení vašemu potenciálnímu zákazníkovi. Dobrý billboard zkrátka zaujme v kteroukoliv hodinu.

 

Zapamatovatelnost ale není všechno. Venkovní reklama vyvolává akci. Více než polovina české populace vyhledává na internetu informace v souvislosti s už zhlédnutou reklamou.

Realizace

Máte firemní vůz? Největší investice je tedy za vámi. Kromě toho, že vás přepraví z bodu A do bodu B, umí vůz i výborně reprezentovat. 

 

Dle využití a stáří vozidla vám navrhneme optimální formu designu vozidel.

 

Technologie:

• řezaná fólie na 3/5/7 let s UV ochranou, příp. laminací

• potištěná fólie na 3/5/7 let s UV ochranou, příp. laminací

 

Varianty polepů vozidel

 

Reprezentativní vůz

Vozidlo majitele nebo managementu společnosti. Decentní polep vozu.

 

Polep do 30% pokrytí

Vozy obchodního nebo produktového týmu. Výrazný, ale stále částečný polep.

 

Reklamní vůz

Vůz určený pro zásobování, servis, či doprovodné vozidlo. Slouží pro upoutání pozornosti.

Jaké využití má polep auta?

Všude, kudy projedete, nebo kde zaparkujete, oslovíte mnoho lidí a potenciálních zákazníků. Vaši firmu propagujete legálně na parkovištích obchodních center nebo třeba na ulici. Kromě toho váš vůz bude vypadat stylově a upoutáte pozornost. Investice do polepu se vám brzy vrátí v podobě nových platících zákazníků. Kromě toho má polep auta využití také jako ochrana vozu před oděrkami.

Realizace

Katalog či firemní profil je tiskovina speciální povahy či účelu, která podává základní informace nejenom o firmě, ale také třeba o produktech firmy. Může mít prezentační, produktovou nebo třeba vzdělávací povahu. Typickým příkladem  je například profil společnosti, výstavní nebo prodejní katalog.

 

Rozměr:

• 105 x 148 mm (A6)

• 148 x 210 mm (A5)

• 210 × 297 mm (A4)

• individuální

Jaké využití má firemní brožura?

Má za cíl představit vaše služby, produkty, firmu nebo třeba významnou událost. Brožura zlepší vaše spojení se zákazníky nebo zaměstnanci a je jádrem vaší podnikové prezentace. Brožury a prospekty pomáhají každému zájemci pochopit dané téma a snáze otevírají dveře nové spolupráci. Ať už jde o informační brožuru, produktový katalog nebo například představení podniku, brožury v tištěné formě jsou přínosem pro vaše marketingové akce. Uděláte velice dobrý dojem během setkání s klienty a můžete jim vaši brožuru předat přímo během rozhovoru.

Realizace

Složka na dokumenty vás bude stylově prezentovat na pracovní schůzce s klientem.

 

Rozměr:

• 105 x 148 mm (A6)

• 148 x 210 mm (A5)

• 210 × 297 mm (A4)

• individuální

 

Technologie:

Papír s gramáží od 250 g/m² do 450 g/m². Na základě vašich preferencí v zadání zvolíme vhodné materiálové provedení vč. možností povrchové úpravy (laminace lesk/mat, parciální lak, stříbření hran aj.)

Specifikace

Složku na dokumenty můžete kromě kvalitní prezentace využít na přenos svých důležitých dokumentů nebo papírů na poradu, domů nebo třeba úřad.

Citylight je out-doorový typ reklamy, nejčastěji umístěný na ulicích, vysokofrekventovaných náměstí, obchodních center nebo zastávek MHD.

 

Rozměr:

• 118,5 x 175 cm (standardní rozměr)

 

Technologie:

Papír s gramáží od 250 g/m² do 450 g/m². Na základě vašich preferencí v zadání zvolíme vhodné materiálové provedení vč. možností povrchové úpravy (laminace lesk/mat, parciální lak, stříbření hran aj.)

Specifikace

Citylight vyniká vysoce kvalitním reklamním prostorem, nejčastěji v provedení s LED prosvětlením. Citylight vitríny mohou být jednostranné, oboustranné, nástěnné nebo samovolně stojící s nohou ideální exteriér a interiér. Prezentovat můžete jeden nebo hned několik motivů reklamního sdělení.

Reklamní tašky jsou velmi oblíbeným reklamním produktem. Buďte svým klientům stále na očích. 

 

Rozměr:

• různé

 

Technologie:

Potisk hotové tašky nebo výsek tisku a následné skládání

Specifikace

Reklamní tašky, ať už papírové, látkové, dárkové se stužkami či bez stužek, splní svůj účel a ještě pomohou při propagaci vaší firmy díky designovému potisku.

 

Realizace

Praktická prezentace vaší firmy nebo projektu na veřejnosti. Efektivní a snadno mobilní brandingový nosič pro veletrhy a označení na firemních i společenských akcích.

 

Rozměr:

• 89 (v) x 865 (š) mm

• 89 (v) x 1015 (š) mm

 

Technologie:

PVC banner 510g, odlehčená hliníková konstrukce umožňující snadnou mobilitu

 

Váha:

1,85 kg nebo 2,2 kg

Jaké využití mají rollupy?

Roll up stojan je stále nejpopulárnější reklamní prostředek pro prezentace, reklamní sdělení, propagaci a podporu prodeje vaší společnosti.

 

Specifikace

Název Roll-Up vznikl spojením dvou slov, a to Roll a Up, které v překladu znamenají vyrolovat. Kompletní stojan včetně tisku váží jen pár kilogramů a snadno jen přepravíte nejen osobním autem, ale klidně i na kole nebo pěšky v ruce. Roll up postavíte za pár sekund bez použití jakéhokoliv nářadí. Další velkou předností je nízká pořizovací cena.

Realizace