Rency / Případová studie: Vault 42, coworkingové centrum v Olomouci
Awwwards
Menu
Case Study

Vizuální komunikace
Oltis Group

Naše společná cesta začala u tužky a papíru v polovině roku 2018 a od té doby kontinuálně rozvíjíme potenciál progresivní olomoucké společnosti působící v několika státech Evropy.

Začali jsme postupně redesignovat celou vizuální komunikaci od definice tvarosloví, barev až po prezentaci na veletrzích a webové stránky, kompletní sadu ikon, ilustrací a firemních focení prostor i osob.

Celou identitu tvoří
šestiúhelník neboli hexagon

Ať už celý nebo jen jeho část - hexagon je vždy hlavním stavebním kamenem, od kterého se odvíjí celá identita firmy Oltis group. Celá myšlenka komunikace sje postavena na propojení dílčích celků, tak jak je postavený i řídící systém klienta.

Výběr z několika produktů, které jsme vytvářeli

Vizitky

Vizitky za přežitek nepovažujeme a klientům je stále doporučujeme. Pokud dostanete vizitku, zjistíte o dotyčném přesnou pozici, pokud jste při rozhovu přeslechli, znovu si můžete přečíst jméno. Navíc hlavně v případě obchodního oddělení se jedná o možnost, jak dostat přípomínku na vás přímo na klientův stůl.

Firemní složky

Nejen, že firemní složky vypadají skvěle, ale zároveň drží pohromadě všechny papíry, které obdrží klient od firmy Oltis group. Opět vám udělají parádu přímo v sídle klienta. Ten vás nemusí znát jen z faktur, ale i jiných propagačních předmětů.

Katalog

Profil společnosti  je zde takovou offline verzí webových stránek, kde zjistíte historii firmy, služby, které nabízí  a také kontakty pro spojení se s firmou. Na schůzce tak za sebou necháte informace, ke kterým je možné se vrátit. Hojně je využíváme například na veletrzích.

Roll-up

Dostatečně velká reklamní plocha pro kvalitní odprezentování firmy. Je tu zástupcem celé škály veletržní propagace od pevných po lehce přenosné konstrukce a pop-up stojany.

A mnohem více...

Piktogramy

Smyslem piktogramů bylo rychle a stručně vystihnout jednotlivé služby a hlavně oddělit produktové řady. Jsou to tedy taková jednoduchá produktová loga. Každou službu doprovází jedinečný piktogram s předdefinovanou barvou, díky které se odliší od ostatních nabízených služeb. Z piktogramů se skládají celé vizuály,  které slouží ke komunikaci částí i společnosti jako celku.

Kontejnerové terminály
Kontejnerové terminály
Sklady
Sklady
Spedice
Spedice
Závodová doprava
Závodová doprava
Mobilní technologie
Mobilní technologie
Železniční nákladní doprava
Železniční nákladní doprava
Železniční osobní doprava
Železniční osobní doprava
Silniční nákladní doprava
Silniční nákladní doprava
Manažer infrastruktury
Manažer infrastruktury

Design manuál

Je to jen další nepotřebný dokument ve firmě, nebo má nějaký důvod, proč ho téměř vždy pro klienty připravujeme? Pokud chcete docílit toho, aby vaše firma měla sjednocený styl, pak se bez design manuálu neobejdete.

Jaká je hlavní funkce design manuálu?

Když manuál připravujeme, rozmýšlíme každý aspekt práce s novým vizuálem a nastavujeme dlouhodobě platná pravidla pro široké spektrum použití. Když potom z firmy přijde zadání na ,,něco s čím se nepočítalo", díky této práci předem si s tím mnohem snáze poradíme (nebo váš grafik, který s manuálem pracuje) a vy nestrávíte tříhodinovou poradu managementu společnosti nad otázkou ,,co dáme na ten billboard".

Ukázky z firemního focení

Webové stránky

Dalším úkolem bylo sjednotit design webu tak, aby korespondoval s novým vizuálním stylem. Jelikož jsme měli mnoho práce odvedené již na přípravě firemního profilu, šla práce od ruky a během 2 měsíců jsme měli předané všechny návrhy layoutu, prvků a jednotlivých podstran poměrně rozsáhlých webových stránek. Na přání klienta web programoval Matosoft.

OLTIS group

IT systémy

OLTIS Group je ryze česká obchodní skupina, jejíž členské společnosti úspěšně vstoupily na trh informačních systémů pro dopravu a logistiku již v roce 1993. Skupina OLTIS Group sdružuje specializované softwarové společnosti, které spolu velmi úzce a efektivně spolupracují.

Jak se můžete dočíst v naší případové studii, postupně jsme zpracovali celou vizuální identitu klienta. Největší přínos spolupráce alespoň za naší stranu vidíme v dlouhobém horizontu, kdy na sebe jednotlivé prvky krásně navazují a další výstupy (např. nyní připravovaný kariérní web) mají na čem stavět. V zadání jsme měli seriózní ,,look", který ale nebude nudný a to se nám věřím podařilo.

← Předchozí
Frontendist/ka
Další →
Rebranding společnosti
vyrábějící roboty