Výroba
De & Co
Pro inovativní technologickou společnost De&Co Hranice jsme připravili kompletní rebranding. Hlavní část nám zabrala několik měsíců a dále pracujeme na rozvoji celé identity.
Rozsah naší práce:
-
návrh logotypu a grafického vzoru
-
jazykové mutace logotypů
-
tvorba vizuálního stylu a autorské grafiky
- označení sídla a navigační systém budovy
-
webové stránky
- dlouhodobé servisní grafické práce
Původní a nové logo
CMYK: 63 / 0 / 35 / 0
RGB: 0 / 255 / 196
PANTONE: 333 C
HEXA KÓD: #00ffc4
ORACAL: 054
CMYK: 0 / 0 / 0 / 0
RGB: 255 / 255 / 255
HEXA KÓD: #ffffff
ORACAL: 010
RAL: 7035
CMYK: 100 / 88 / 27 / 11
RGB: 0 / 22 / 137
PANTONE: Reflex Blue C
HEXA KÓD: #001689
ORACAL: 086
Design je o kombinaci kreativity, pocitů, ale i technické konstrukci a používání osvědčených pravidel. To, co často vypadá jako náhodný pohyb ruky designera obvykle vyžaduje pečlivou přípravu, aby byl logotyp dobře vyvážený, měl dobrou čitelnost a nedocházelo k nechtěným jevům, jako je například slívání drobných částí v menších velikostech užití.
Atypická barevnost
Pokud vyberete barvy, které nejsou standardně tisknutelné máte zaručené dvě věci, sice že bude každý tisk náročnější (a dražší), ale získáte unikátní paletu, kterou nikdo jednoduše neokopíruje a budete doslova zářit.
Vizuální identita
Součástí identity není jen logotyp, ale celá škála grafických prvků, které zajistí unikátní a lehce odlišitelnou podobu společnosti. Zde jsme vizuální styl stavěli především na barvách a práci s autorským rastrem. Ten vychází z podoby loga a dotváří celou prezentaci.
Grafické prvky
Pro každou společnost byla vybrána základní barevná kombinace dvou barev, které se vzájemně doplňují. Samotný symbol je používán jako grafický prvek a spolu s výraznou typografií nejlépe vyniká na čisté barevné ploše.
Pattern a modularita
Nezapomenutelná barevnost spolu s výrazným a dobře variovatelným patternem (vzorem) tvoří základ vizuálního stylu. Vzor vychází z činnosti klienta – tedy jednotlivých modulů, které na sebe navazují a tvoří skvěle fungující celek.
Webové stránky
Součástí webu je hned několik disciplín, které obvykle nezvládne jeden kreativec, ale je potřeba celý tým. Typicky web kromě webdesignera, programátora a projektového manažera zaměstná i copywritera, ilustrátora či fotografa.
Sídlo společnosti
Ne vždy se nám podaří být u stavby sídla jako v tomto případě. Měli jsme volnou ruku v tom, jak budovu ,,obrandovat“, čili označit ji, přidat vlajky a navigační totemy. Budova nyní funguje jako magnet pro oči kolem jdoucích i jedoucí a společnost výborně reprezentuje.