Symbol role umožňuje „vyrolování“ do libovolné délky dle potřeby konkrétního grafického materiálu. Tento grafický prvek — praporek je potom základní součástí jednotného vizuálního stylu.
Výroba
Lorika
Společnost Lorika se řadí mezi přední dodavatele průmyslové hygieny v České republice. Její specializací jsou průmyslové utěrky, ochranné pracovní pomůcky, sanitární systémy, rohože a pracovní židle.
Popis spolupráce
- nový logotyp
- vizuální styl
- polepy vozidel
- produktové vzorníky
- grafické a prezentační aplikace
- produkce tiskovin
Změna je život
Důvodů pro změnu loga a celého vizuální stylu bylo více, ale mezi ten hlavní patří předání otěží druhé generací leaderů a snaha se vizuálně posunout se značkou tak, aby více odpovídala moderní a progresivní firmě. Firma se navíc více věnuje marketingu a PR a dobrá značka je toho přirozenou součástí.
V kategorii B2B hraje design druhé housle. Pokud má firma dobrý produkt, cenu, logistiku a péči o zákazníka, má vyhráno. Nicméně je o to větší šance je zazářit v jednotlivých oborech, kde se zatím do designu neinvestuje. Na okraj můžeme zmínit, že dobrá vizuální komunikace zvyšuje i míru angažovanosti zaměstnanců.
Logo musí fungovat ve všech situací a na všech materiálech. Proto vždy navrhujeme více variant (na výšku, šířku, se symbolem, typografické apod.) abychom z každé situace kde se objeví získali maximum.
Dva sympaťáci
Jakub Krištof a David Martinek společně vedou Loriku vstříc zářné budoucnosti a jsou hybatelem mnohých změn. Tu vizuální jsme domluvili u jedné schůzky. Na té další jsme již prezentovali návrhy a koncepty a do 2 měsíců měli rebranding dokončený. Skvělá ukázka, jak se dá takový proces zvládnou efektivně, díky za to!
Logo jako schéma
Pokud jste již viděli nějakou naši práci tak víte, že logem to často začíná, ale nikdy nekončí. I v tomto případě jsou dílčí významy přetvořeny do minimalistického symbolu.
Ten se skládá z odkazu na původní značku (symbol štítu) a kombinace prvních písmen se symbolem role, tak aby vyjádření nebylo prvoplánové, ale jen v náznaku, který divák odhalí na druhy pohled.
Variabilita symbolu
Barevnost & typografie
Při rebrandingu se často setkáme s použitím základních odstínů barev u původních značek. Barvy, stejně jako tvary podléhají modním trendům a tak není divu, že to nich většinou zasáhneme. Většinou posuneme odstín základní barvy a doplníme jej o akcent doplňkové barvy, čímž dosáhneme větší dynamiky.
Typografie je moderní, bezpatková a vždy definovaná manuálem. Protože ale víme, že se značkou je třeba pracovat vždy a všude, je manuál doplněný o volně dostupné písmo, které slouží jako náhrada.
Skvělá spolupráce. Kooperaci jsme zahájili před pár měsíci a věřím, že vydrží roky. Hlavně si vážím kvalitního managementu každé dílčí zakázky👍
Jakub Krištof, Lorika
Výstupy neboli
aplikace
Jakmile máme navržený a schválený koncept, pouštíme se do tzv. aplikací. To jsou hmatatelné výstupy naší práce. Od polepů vozidel, přes sociální sítě až po vlajky a reklamní předměty. Nikdy nenavrhujeme věci, které firma nevyužije, ale jen ty, které si sama nadefinuje v seznamu potřeb ještě před zahájením spolupráce.
Firemní focení
Spolupracujeme s mnoha skvělými fotografy, abychom v rámci celého rebrandingu dokázali připravit fotografie pro další využití. Na webu, ve firemních nabídkách, katalozích i v rámci firemní komunikace. Za jeden den jsme zvládli nafotit více než 30 fotografií pro rozdílné využití (reálně se nafotí vždy vyšší stovky, ze kterých je proveden výběr) na 5 lokacích.
V prezentaci jsou použity fotografie z archivu Rency, Lorika a HKOL.
Chtěli byste se s námi pustit do rebrandingu své firmy?