Krásný developerský projekt Královská louka nás učaroval hned na první schůzce. Naším úkolem bylo vytvořit identitu, která podtrhne ojedinělý záměr investora.

 

 

Rozsah naší práce

  • návrh logotypu a grafického symbolu

  • vizuální styl

  • grafické aplikace

 

Královská koruna

 

Symbol koruny, který se přirozeně pojí k názvu a místu – Bouzovsku.

 

Motiv přírody

 

Dřevo jako jeden z nejdůležitějších stavebních materiálů, příjemný na pohled i na dotek. Struktura dřeva uvnitř koruny navíc zjemňuje celkový dojem z loga.

 

Domy a bydlení

 

Dalším důležitým motivem v logu jsou střechy domů, které podtrhují zaměření celého projektu.

Grafické aplikace

Pro klienta a jeho potřeby vznikl prodejní profil nemovitosti, katalog standardů pro klienty, vizitky, ale i polep vozidla pro realitní kancelář Metr2 reality.

Reklamní bannery a plochy

Samostatnou kapitolou prezentace nemovitostí jsou plochy ve veřejném prostoru. Navrhli jsme je dle požadavku zadavatele, a to s důrazem na hrad Bouzov, který je hlavním tahákem unikátních pozemků a domů. Každý dům má hrad doslova na dlani.

Piktogramy

Hlavní stavební kameny – logo a logomanuál – jsou vytvořeny a začíná práce na piktogramech, které mají oživit nejen tiskoviny, ale i práci prezentovanou v digitálním světě.

Web

V případě prodeje nemovitostí hraje web stále prim. Projektový web umožňuje průběžnou aktualizaci dle jednotlivých fází projektu, zahrnuje interaktivní mapy a generování karet domů i pozemků.

Karty pozemků a domů

Aby si návštěvníci mohli uchovat či přeposlat jednoduše informace o nabízených domech a pozemcích, je na webu vytvořený online generátor karet.

Připravujete developerský projekt?

Spolupracujeme s developery, architekty i realitními kancelářemi. Pokud hledáte partnera, který spolu s architekty vtiskne vašemu projektu vizuální identitu na míru a zároveň vám poradí, které marketingové kanály vám budou nejlépe fungovat, obraťte se na nás

Naše další projekty

Pro společnost IP Systém jsme vytvořili kompletní rebranding, který navazuje na historii společnosti a její filozofii. Společnost se zaměřuje na stavební prvky, především na halové a vícepodlažní stavby.

 

Rozsah naší práce

  • návrh logotypu a grafického symbolu

  • tvorba vizuálního stylu

  • outdoorová reklama

  • propagační předměty

  • logo a design manuál

  • grafický pattern

Motivační zadání

Společnost IP Systém funguje na trhu již od devadesátých let. Je to značka, kterou si mnoho lidí pamatuje a má k ní osobní vazbu. Jejich vizuální komunikace však potřebovala výrazný refresh, a tak naším základním úkolem bylo tuto značku posunout mílovými kroky kupředu, ale také zároveň navázat na její historii.

Logotyp odkazuje ke konstrukčním prvkům a historickému stylu Bauhaus z 20. let 20. století.

Typickými prvky jsou výrazné barvy, čistá typografie a konstruované kompozice.

Inspirace

Design je proces,
který zahrnuje množství skic
a slepých uliček

Prezentace konceptu

Důležitým prvkem naší práce je prezentace vizuálního stylu. Tam za pomocí ukázek, moodboardů a skic prezentujeme zamýšlený koncept a konzultujeme přístup s klientem. Je velmi důležité, aby návrhy souzněly s dlouhodobou strategií společnosti.

Varianty logotypu

 

Logo, na kterém můžete stavět.

Základem identity je podobně jako u činnosti klienta modul. Ten vychází ze stylizace původního ,,IP“ a vytváří nový a hravý systém práce s identitou.

Součástí vizuální identity není jen logotyp.

Grafické elementy byly poskládány do hravých kompozic, které se mohou různě měnit dle konkrétního média a dokreslují celou vizuální identitu. Kombinace barev a tvarů rovněž odkazuje ke konstruktivismu.

Základním fontem vizuální identity je Helvetica Neue.

Známé, ale pro tento styl charakteristické písmo vhodně doplňuje celou identitu. Navíc díky množství řezů je skvěle variabilní.

Ukázky

Vizuální identita ve světě přehlceném informacemi zastává důležitou roli.

 

Spojuje týmy uvnitř společnosti stejně jako hodnoty a vize. Je obrazovým průvodcem, který společnost provází dlouhé roky a nepopíratelně pomáhá k lepší zapamatovatelnosti, musí však být dostatečně originální a systematicky řízená.

A jak hodnotí naši spolupráci klient?

Redesign téměř třicet let starého loga i tvorbu kompletního vizuálu zvládli na jedničku – to neříkáme jen my, ale především naši obchodní partneři, kteří celou změnu vnímají jako velmi povedenou. Od vizitek až po billboardy. Komplexnost je patrná nejen ve výsledcích práce, ale i v přístupu k ní. Díky profesionálnímu a přesto přátelskému tónu, ve kterém se spolupráce nese, vznikají ohromné věci. Díky a těšíme se na další společný počin!

 

Lenka Petrlová

IP Systém a.s.

Chcete se podívat na další naše realizace?

Pro nově postavený moderní administrativní komplex v Olomouci jsme navrhli značku i celou vizuální identitu.

Developerem je společnost REDSTONE REAL ESTATE a nabízí více než 15 000 m² špičkových kanceláří a dalších komerčních ploch. Projekt má 6 nadzemních pater a 3 podzemní patra a disponuje 170 parkovacími místy.

Backstage proces

 

Než logotyp klientovi prezentujeme, vznikne interně velké množství skic a výtvarných variant. Z nich pak vybereme nejvhodnější koncept a ten dále rozpracujeme do ukázek a grafických aplikací použití.

Proces

Barevnost

Zajímáme se do hloubky o fungování každého klienta a o výhody jejich produktů a služeb. Na základě našich poznatků a zkušeností navrhneme.

Koncept logotypu

 

Architektonické výkresy, flexibilita kanceláří

 

Využili jsme triangle grind, proporce zlatého řezu a isometrii, abychom propojili architekturu s grafickou podobou a připravili si návaznost ve vizuální komunikaci značky.

Ostré linie, tvarosloví

 

Pro základní charakteristiku loga jsme využili ostré linie budovy a tři patra promítli do grafického prvku.

Grafické výstupy a aplikace

ndnwijfnij sancnasokmck lmslmsddwdmkamk mokmwokcmoksp danfnoano osnacoaond ndnwijfnij sancnasokmck lmslmsddwdmkamk mokmwokcmoksp danfnoano osnacoaond

 

Není kámen jako kámen

Na přání klienta jsme se při návrhu základního kamene vyhnuli obvyklým ,,náhrobním“ kamenům a navrhli jsme plaketu kompletně vytištěnou na 3D tiskárně. S realizací a modelem nám laskavě pomohlo studio Mimokolektiv.

Fotogalerie

Fotografie: www.envelopaoffice.cz

„U každé značky je důležitá originalita zpracování, ale my se snažíme aby fungovala především jako systém s jasně danou logikou na pozadí.

– Radek Holík

 

 

Reference

Popis spolupráce

  • tvorba vizuálního stylu a autorské ilustrace
  • tištěný firemní profil společnosti
  • kreativní koncept veletržní prezentace

Naše práce

Naše společná cesta začala u tužky a papíru v polovině roku 2018 a od té doby kontinuálně rozvíjíme potenciál progresivní olomoucké společnosti působící v několika státech Evropy. Začali jsme postupně redesignovat celou vizuální komunikaci od definice tvarosloví, barev až po prezentaci na veletrzích a webové stránky, kompletní sadu ikon, ilustrací a firemních focení prostor i osob.

 

 

Celou identitu tvoří šestiúhelník neboli hexagon

Ať už celý nebo jen jeho část – hexagon je vždy hlavním stavebním kamenem, od kterého se odvíjí celá identita firmy Oltis group. Celá myšlenka komunikace je postavena na propojení dílčích celků, tak jak je postavený i řídící systém klienta.

Design manuál 

Je to jen další nepotřebný dokument ve firmě, nebo má nějaký důvod, proč ho téměř vždy pro klienty připravujeme? Pokud chcete docílit toho, aby vaše firma měla sjednocenou vizuální komunikaci, pak se bez design manuálu neobejdete.

 

Jaká je hlavní funkce design manuálu?

 

Když manuál připravujeme, rozmýšlíme každý aspekt práce s novým vizuálem a nastavujeme dlouhodobě platná pravidla pro široké spektrum použití. Když potom z firmy přijde zadání na ,,něco s čím se nepočítalo“, díky této práci předem si s tím mnohem snáze poradíme (nebo váš grafik, který s manuálem pracuje) a vy nestrávíte tříhodinovou poradu managementu společnosti nad otázkou ,,co dáme na ten billboard“.

Webové stránky

Dalším úkolem bylo sjednotit design webu tak, aby korespondoval s novým vizuálním stylem. Jelikož jsme měli mnoho práce odvedené již na přípravě firemního profilu, šla práce od ruky a během 2 měsíců jsme měli předané všechny návrhy layoutu, prvků a jednotlivých podstran poměrně rozsáhlých webových stránek. Na přání klienta web programoval Matosoft.

 

Zobrazit web

Firemní profil

Profil společnosti je zde takovou offline verzí webových stránek, kde zjistíte historii firmy, služby, které nabízí a také kontakty pro spojení se s firmou. Na schůzce tak za sebou necháte informace, ke kterým je možné se vrátit. Hojně je využíváme například na veletrzích.

Piktogramy neboli produktová loga

Smyslem piktogramů bylo rychle a stručně vystihnout jednotlivé služby a hlavně oddělit produktové řady. Jsou to tedy taková jednoduchá produktová loga. Každou službu doprovází jedinečný piktogram s předdefinovanou barvou, díky které se odliší od ostatních nabízených služeb. Z piktogramů se skládají celé vizuály, které slouží ke komunikaci částí i společnosti jako celku.

Jednotlivé části společnosti pak tvoří harmonický celek.

Další reference