Rency | PSA Trading
Awwwards
Menu

Na čem jsme pracovali

  • Vizuální styl
  • E-mailing
  • Prodejní portál
  • Katalogy
  • Akční nabídky
  • Web
  • Microsite
  • Marketingová strategie

Popis spolupráce

Spolupráci jsme započali v roce 2013 a rozvinuli ji v komplexní správu marketingového portfolia, vývoj a implementaci prodejního systému. S veškerými aktivitami jsme pevně spojili propracovanou vizuální identitu společnosti, která se přizpůsobuje všem aktivitám dle aktuálních potřeb. Klient je velmi náročný, a tak je velký důraz kladen na implementaci všech moderních technologií a postupů.

VIZUÁLNÍ STYL

Identita, která je pevně spjatá s produktem

Barevnost vychází z dodaného logotypu společnosti PSA Trading a je jí přiřazen konkrétní účel a funkce. Pro potřeby snadné orientace je vytvořen set vlastních piktogramů a celá škála funkčních prvků (výběr písem, barevné plochy, práce s logotypem). Součástí vizuální identity jsou dílčí aplikace, jako jsou e-mailové podpisy, návrhy faktur, informační e-maily, hlavičkové papíry, poukazy apod.

Barevnost

FAAE31

B3D143

4DC0BE

9F78AB

EB212E

Katalog

Katalog společnosti popisuje její fungování, historii a postupy. Klientům PSA Trading ukazuje celý záběr společnosti vč. služeb a produktů.

Manuál vizuálního stylu

Základní série piktogramů obsahuje nejpoužívanější aplikace ve třech provedení dle míry použitých detailů. Zároveň je vytvořen popis konstrukce pro další rozšíření.

Web PSA Trading

Webové stránky jsou minimalistické a pouze představují společnost pro nové klienty. Veškeré detailní informace a funkcionality jsou stávajícím klientům popsány v uzamčené sekci.

Focení

Společně s klientem sdílíme touhu po autenticitě vyprávěného sdělení, a proto nepoužíváme zástupné fotografie z fotobank, ale společně s Lukášem jsme vytvořili storyboardy pro sérii autorských fotografií přímo ze sídla společnosti a jako modely využili všechny zaměstance vč. vedení firmy.

Postprodukce

V ukázce můžete vidět, jaký rozdíl se dá vytvořit postprodukčním procesem. I když to není otázka minut, ale spíše vyšších jednotek hodin, výsledek rozhodně stojí za to. Ukázat společnost v tom nejlepším světle je pro nás klíčové a doufáme, že se nám to povedlo.

E-mailing vozů

protože Kdo nic nenabízí, nic neprodá

E-mailing není SPAM. Spolupracujeme na tvorbě databáze, a především její segmentaci, propojujeme ji s e-mailingovými nástroji a informačním systémem a všechny personalizujeme. Díky spolupráci s produktovým oddělením společnosti tak vznikají nabídky, které klienti rádi dostávají.

1.

Tvorba databáze

Pokud bychom neměli s kým komunikovat, dále se nedostaneme. Proto je kladen důraz (především na klientské straně) na komunikaci se zákazníky a udržování zdravé a ověřené databáze, se kterou dále pracujeme.

2.

Synchronizace ERP <> Mailchimp

Databáze musí být za každou cenu stále aktuální. Pokud bychom například odeslali email někomu, kdo o něj nestojí nebo třeba i před hodinou změnil preferenci, měli bychom ihned problém. Proto ve spolupráci s externími partnery stále pracujeme na zdokonalení importačních skriptů, které udržují databázi na všech kanálech stále aktualizovanou.

3.

Segmentace

I když se v segmentaci dá dojít ještě dále, už nyní pracujeme s rozdělením dle oblastí, produktů, značek a typu nabídky tak, aby pokud možno žádný klient nedostal nabídku, o kterou nestál. Sám si může tyto preference měnit a nastavovat tak, aby cítil, že to je pevně v jeho rukou.

4.

Personifikace

Personifikace e-mailů je důležitá pro celkový dojem z e-mailů. Máme několik možností oslovení složených dle algoritmů z databáze i konstrukci e-mailového podpisu, ze kterého e-mail odchází.

5.

Wireframes

Dobře nakreslený drátěný model (wireframe) ušetří spoustu času a umožňuje nám vnímat obsah bez logické asociace s barvou nebo tvarem. Složitější modely si vytváříme pro návrhy šablon, webů a portálů, jednodušší pro jednotlivé rozesílky.

6. Design „e-mailingových“ šablon

Jelikož už pracujeme v pořadí se čtvrtou serií e-mailingových šablon pro tohoto klienta, využili jsme získané poznatky a zapracovali je tak, aby měly rozesílky správný impakt a byly vizuálně zapamatovatelné a od sebe rozlišitelné. Díky jednotné ikonografii je pro klienty jednodušší orientace a pohyb v nabídce.

Součástí dodávky je celá série šablon, které se liší svým účelem.

— 1. —

Standardní nabídka

— 2. —

Sobotní nabídka

— 3. —

Aktuální sklady

— 4. —

Akční nabídka

7.

Programování

Šablony připravujeme tak, aby bylo možné genericky měnit obsah a jejich použitelnost byla i na tak zapeklitých e-mailových klientech, jako je MS Outlook, bezchybná.

8.

Testování

Každou šablonu je třeba mnohokrát otestovat, než vstoupí do světa. Jelikož pracujeme s tisíci příjemců, chyby se neodpouštějí, a tak tráví programátor dlouhé hodiny vychytáváním kódu tak, aby vše probíhalo naprosto bezchybně.

Příprava rozesílky

Ukázka procesu

— Marketingová strategie

Nejprve je třeba vytvořit strategii, jak bude společnost komunikovat se svými klienty. Budeme tykat nebo vykat, budeme kreativní nebo konzervativní, pošleme to ve středu nebo v pátek, jak odlišíme výprodej od standardní nabídky? To všechno jsou dotazy, na které zodpovídáme v obvykle roční marketingové strategii.

— Příprava

Samotná příprava jedné rozesílky je otázkou 3-15 hodin práce. Záleží na propracovanosti sdělení a kvalitě dodaných podkladů. Pokud navíc vytváříme kreativu sdělení, zajišťujeme překlady, korektury a plánujeme segmenty, je to vždy práce na několik hodin. Výsledek ale stojí za to.

1 — Obsah sdělení

2 — Grafický návrh

3 — Kontrola

Jak to vypadá live? Klikněte na Play a uvidíte

Ukázka z grafické přípravy jednoho vizuálu e-mailingové kampaně.

Vyhodnocení v číslech

3
Roky

Více než tři roky každodenní, velmi náročné práce, jsou za námi a my víme, že pořád je kam se posouvat a mít hotovo je stejně jako v podnikání nedosažitelný pojem.

1 250+
Kampaní

Je to málo nebo moc? Záleží především na tom, jak reagují klienti. Pokud se nám daří klienty přesvědčit o tom, aby nabídek využívali místo toho, aby se z nich odhlašovali, tak je to akorát.

1 280 000+
E-mailů

Dokážete si představit, kolik jsme ušetřili online formou lesů a poštovních známek? I když e-mailing není zadarmo, oproti klasické cestě dokáže být násobně úspornější.

Autoportál PSA Trading

Proč by nešlo prodávat auta online?

Jedná se vlastně o propracovaný e-shop, na kterém pracujeme společně s klientem a dodavatelem ERP systému.
Díky tomu jsme schopni nabízet vozy v rámci celé Evropy a obsluhovat tak zákazníky bez nutnosti budovaní poboček.

Více o autoportálu

1.
Nákup do 40 sekund

Otestováno a funguje. Pokud víte, pro co jdete, jste schopni si na Autoportálu PSA Trading nakoupit do 40 vteřin.
Automobily. Vážně.

2.
Přehled o nabídkách

I když vozidel je na trhu nepřeberné množství, klienti mají ty nejžhavější nabídky stále na očích. Díky různým typům a poutavým vizuálům dokážeme stále udržovat jejich pozornost.

3.
Vlastní nastavení e-mailingu

Sám klient ví nejlépe, o jaký typ nabídek má zájem. Díky propojení s dalšími systémy si sám v administraci určí, jaké e-maily mu budou chodit. Ty pak mnohem lépe otevírá a čte on sám, než kdybychom mu to určovali my.

Chcete vědět více?

Více o autoportálu

Závěr

Při dlouhodobé spolupráci a propojení všech marketingových kanálů dosahujeme nejlepších výsledků. I když je součástí naší práce mnoho aktivit, které zde nejsou zveřejněné, snažili jsme se ukázat, jakým způsobem pracujeme a co od nás mohou klienti očekávat.

Spolupráce

Poděkování klientovi

I když je práce v tomto rozsahu velmi náročná, posouvá naše hranice každý rok o poznání dále. Proto jsme rádi, že nás klient nechává naplno se předvést a umožňuje nám soustavně pracovat na všech stranách jeho businessu, které souvisí s marketingem, reklamou a komunikací.

← Předchozí
Highfive
Další →
RAXI