Společnost Schafferová s.r.o. byla založena v roce 1993. Od svého vzniku se specializuje na prodej široké škály materiálů, nástrojů a přístrojů, které jsou nezbytné pro vybavení stomatologických ordinací a laboratoří.

Po 30 letech úspěšného působení na trhu se společnost rozhodla pro změnu značky. Od 15. dubna 2024 působí Schafferová spol. s r.o. pod novým brandem ODONTO, který jsme pro ni ušili na míru. Společnou cestu k názvu si můžete přečíst na webu copywritera.

 

 

Rozsah naší práce:

  • tvorba nového názvu
  • logo a vizuální identita
  • tvorba podznaček
  • tvorba vizuálního stylu a piktogramů
  • tiskoviny, návrh oblečení
  • dlouhodobé servisní grafické práce

200 mil. +

Roční obrat společnosti

176

variant loga v různých formátech

4

měsíce přípravy rebrandingu

Starý a nový brand pěkně vedle sebe

 

 

Dlouhodobě se snažíme vyhnout obvyklým oborovým klišé a vytvořit smysluplnou značku která v sobě nese vždy hned několik symbolů a významů. V tomto případě jsme chtěli pojmout komplexnost péče o zubaře zobrazením všech zubů najednou a podpořit rozpoznatelnost první literou názvu (,,O“).

Jedno logo nestačí

Ačkoliv existuje logo, kterému říkáme ,,hlavní“, vytváříme vždy mnoho variant pro různá užití. V ukázce například zjednodušená verze pro malé formáty, samostatný symbol a podznačka, která patří konkrétnímu segmentu služeb a skvěle zapadne do celkového vizuálu.

Ani u barev si už většinou nevystačíme se dvěmi či třemi.

Celkový počet logotypů na světě se odhaduje v desítkách až stovkách miliónů 🤯. Tvarů i barev je omezené množství a proto se snažíme podpořit unikátní systém za pomocí kombinace většího množství barev. Sice nemůžeme ke každé značce přiřadit pouze jednu barvu, ale důslednou prací s jejich kombinací vč. definovaných poměrů můžeme vytvořit prostor pro unikátní brand.

Vizuální identita

Součástí identity není jen logotyp, ale celá škála grafických prvků, které zajistí unikátní a lehce odlišitelnou podobu společnosti. Zde jsme vizuální styl stavěli především na barvách a práci s autorským rastrem. Ten vychází z podoby loga a dotváří celou prezentaci.

Grafické prvky

Snažíme se definovat více variant užití, aby měl klient na výběr a vizuál fungoval dlouhodobě. Pracujeme s barevnou inverzí a různými proporcemi, citlivě, aby vše jako celek ladilo dohromady.

Odlišení se od konkurence

Ačkoliv se nikdo nechce vědomě podobat své konkurenci, přesto se tak často děje. Proto se v našem úvodním briefu ptáme na oborovou konkurenci a sami si děláme obsáhnou rešerši, abychom značku vědomě maximálně odlišili.

Výstupy nebo-li grafické aplikace

Jakmile máme hotový systém, pustíme se do tvorby výstupů, které si definuje s klientem před zahájením spolupráce a doplňujeme jej i v jejím průběhu. Tuhle fázi obvykle vítají klienti, protože během prvních fází se hodně ptáme a málo toho ukazujeme a při návrhů aplikací už vše začíná dávat smysl. Někdo má radost z ,,obrandování“ nové firemní flotily, jiný z vizitek, webů, firemního oblečení aj. Zkrátka tady už má klient ,,něco v ruce“.

Předání výstupů pro realizaci

Jakmile máme vše navrženo, předáváme klientovi komplexní manuál práce se značkou, který zajistí, že každý kdo s ní bude pracovat (výrobci reklamních předmětů, marketingové agentury a oddělení apod.) bude vědět jak na to, abychom docíli replikačního efektu (čím více krát se s vizuální identitou setkáte, tím více se vám vryje do paměti).

Ukázky z manuálu

Co říká klient:

Společnost Rency pro nás byla spolehlivým partnerem pro celý proces změny brandu. A věřím, že to byl pouze začátek dlouhodobé spolupráce. Těším se na další společné výzvy!

Ing. Leo Schaffer, ředitel společnosti

Líbí se Vám naše práce?

Rádi pomůžeme i vám. Rozdíl mezi tím jak firma vypadá před a po redesignu je k nezaplacení.

 

Kontaktujte nás

Naše další projekty

DIVELIT system je společnost poskytující profesionální služby v oblasti vývoje elektroniky, softwaru a konzultačních služeb. My jsme měli možnost navrhnout kompletní rebranding celé společnosti.

 

 

Rozsah naší práce

  • nový logotyp a grafický symbol

  • tvorba vizuálního stylu a autorské ilustrace

  • definice nové barevné škály
  • návrh webových stránek
  • firemní focení
  • firemní materiály

 

Původní logo

V zadání jsme měli opustit ideu starého loga, protože ji společnost již přerostla.

 

Nové logo

Na místo toho chtěl klient moderní, svěží a nadčasovou značku, se kterou se bude dobře pracovat.

Logotypy

Při tvorbě nového loga jsme pečlivě přemýšleli o různých způsobech, jakými bude logo používáno, a rozhodli se připravit více variant, které odpovídají různým potřebám a aplikacím. Naše cíl byl maximalizovat potenciál naší značky napříč různými platformami a kontexty, od digitálních médií po tištěné materiály. Proto jsme navrhli škálu variant loga, která zahrnuje od složitě prokreslených verzí, jež jsou ideální pro situace, kde je možné věnovat pozornost detailům, až po minimalistické verze, které jsou vhodné pro malé velikosti nebo tam, kde je nutná větší vizuální jednoduchost. Tato strategie nám umožňuje udržet naši značku konzistentní a zároveň flexibilní, což zvyšuje její rozpoznatelnost a efektivitu v komunikaci.

Vizuální identita

Celá vizuální identita je charakterizována nejen logotypem, ale také paletou šesti výrazných barev. Tyto barvy se využívají jak pro prvky vyzývající k akci, tak i pro ilustrace a další doplňky vizuálního stylu.

Firemní focení

Součástí zakázky bylo opět i firemní focení členů týmu pro web i prezentační materiály.

Webové stránky

Přestože se společnost věnuje velmi zajímavým projektům, většina z nich je důvěrná, což vyžaduje pečlivé zpracování prezentace klientů, týmu a základních rysů firmy. Web je navržen jako podpůrný nástroj, nikoli jako prostředek pro prodej, a proto jsme se soustředili na vizuální dojem, který si z něj návštěvníci odnesou.

Aplikace vizuálního stylu

Na základě stanoveného vizuálního stylu, naše studio vytvořilo rozsáhlou kolekci grafických prvků pro prezentaci firmy, přičemž zde uvádíme několik příkladů.

 

Co o nás říká klient?

DIVELIT system je IT společnost zabývající se vývojem hardware a software. Pro novou firemní identitu a další témata jsme vložili naši důvěru v Rency a uvědomujeme si, že jsme zadali nesnadný úkol. Jsme velmi rádi, že se do výsledku promítly nové trendy při zachování odkazu na náš obor a zároveň se podařilo odlišit od konkurence. Rency nabízí plně profesionální službu a určitě jsou pro nás číslo 1 i do budoucna.

 

 

Ing. Radim Stupka LL.M.
CFO and Co-Founder 

Naše další projekty

Šantovka District je největší developerský projekt, na kterém máme možnost se podílet. V Olomouci vznikne celá nová čtvrť s náměstím, nákupním centrem, bytovou výstavbou a dalšími budovami.

 

 

Popis spolupráce

  • naming
  • nový logotyp
  • vizuální styl
  • navigační systém
  • grafické a prezentační aplikace
  • produkce tiskovin

Variabilita je klíč

 

Se skupinou Redstone Real Estate spolupracujeme již mnoho let a je nám ctí, že jsme pro ni mohli navrhnout branding nové čtvrti (Šantovka District) a spolupracovat i na pojmenování jednotlivých částí. Jde nám především o ucelený systém, který má napomoct široké veřejnosti se v Districtu orientovat a využít naplno jeho potenciál.

Hlavní důraz jsme kladli na variabilitu konceptu. Ačkoliv jsou dnes již známe jednotlivé části celé čtvrti, v době příprav tomu tak nebylo a také je pravděpodobné, že se projekt změní či rozšíří. Proto jsme vytvořili systém značek (zatím nezveřejněno), které jsou jednoduše připravitelné a modifikovatelné pro jakékoliv další využití.

Logo musí fungovat ve všech situacích a na všech materiálech. Proto vždy navrhujeme více variant (na výšku, šířku, se symbolem, typografické apod.), abychom z každé situace, kde se objeví, získali maximum.

Představení
projektu

 

Naproti stávajícího obchodně společenského centra na druhém břehu Mlýnského potoka vznikne celá řada nových budov a veřejných prostranství, přívětivý městský prostor s širokou škálou funkcí. Území je propojené s Galerií Šantovka lávkami přes Mlýnský potok, dotvoří tak lokalitu Šantovka v ucelenou městskou čtvrť Šantovka District.  Náměstí jako ústřední veřejné prostranství doplňuje síť ulic s živým parterem. Otevřené fasády budov budou zvát do unikátní hlavní zastřešené ulice s možností celoročního provozu bez ohledu na počasí. Více na webu developera.

3

hektary zastavěné plochy

20 000

m2 pronajímatelné plochy

3

miliardy investice

Vizualizace
projektu

Výstupy neboli
aplikace

Jakmile máme navržený a schválený koncept, pouštíme se do tzv. aplikací. To jsou hmatatelné výstupy naší práce. Od polepů vozidel, přes sociální sítě až po vlajky a reklamní předměty. Nikdy nenavrhujeme věci, které firma nevyužije, ale jen ty, které si sama nadefinuje v seznamu potřeb ještě před zahájením spolupráce.

 

Tisková konference

Dne 26.10.2023 proběhla v Galerii Šantovka tisková konference, kde došlo k představení celého projektu a dílčích částí našeho vizuálu za účasti britského architekta Roberta Bishopa z ateliéru StudioN a architekta Martina Krupauera z ateliéru A8000. O projektu si můžete přečíst například zde.

“Šantovka District je unikátní projekt inspirovaný mimo jiné zahraničními koncepty, nadčasovými prvky a současnými trendy v oblasti architektury a volného času s ohledem na generace X, Y, Z. Jsme rádi, že se týmu RENCY podařilo zachytit všechny výše zmíněné aspekty a propsat je do vizuální podoby, která si klade za cíl, stejně jako celý projekt, reprezentovat kvalitu, smysl pro detail, přesah a ještě větší propojení s centrem města Olomouc.”

 

 

PhDr. Kristýna Navrátilová
Vedoucí marketingu / Head of marketing

Případová studie je ve fázi počátečních ukázek. Velmi respektujeme právo klienta na přednostní uveřejnění, proto jsou ve studii ukázány pouze ty výstupy, které již byly klientem zveřejněny a studie bude postupně doplňována do konečného rozsahu spolupráce.

 

V prezentaci jsou použity fotografie z archivu RedstoneOlomoucký deník.

 

 

Chtěli byste silnou značku pro váš
developerský projekt?

 

Napište nám

Další projekty

Společnost Lorika se řadí mezi přední dodavatele průmyslové hygieny v České republice. Její specializací jsou průmyslové utěrky, ochranné pracovní pomůcky, sanitární systémy, rohože a pracovní židle.

 

 

Popis spolupráce

  • nový logotyp
  • vizuální styl
  • polepy vozidel
  • produktové vzorníky
  • grafické a prezentační aplikace
  • produkce tiskovin

Změna je život

 

Důvodů pro změnu loga a celého vizuální stylu bylo více, ale mezi ten hlavní patří předání otěží druhé generací leaderů a snaha se vizuálně posunout se značkou tak, aby více odpovídala moderní a progresivní firmě. Firma se navíc více věnuje marketingu a PR a dobrá značka je toho přirozenou součástí.

V kategorii B2B hraje design druhé housle. Pokud má firma dobrý produkt, cenu, logistiku a péči o zákazníka, má vyhráno. Nicméně je o to větší šance je zazářit v jednotlivých oborech, kde se zatím do designu neinvestuje. Na okraj můžeme zmínit, že dobrá vizuální komunikace zvyšuje i míru angažovanosti zaměstnanců.

Logo musí fungovat ve všech situací a na všech materiálech. Proto vždy navrhujeme více variant (na výšku, šířku, se symbolem, typografické apod.) abychom z každé situace kde se objeví získali maximum.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dva sympaťáci

Jakub Krištof a David Martinek společně vedou Loriku vstříc zářné budoucnosti a jsou hybatelem mnohých změn. Tu vizuální jsme domluvili u jedné schůzky. Na té další jsme již prezentovali návrhy a koncepty a do 2 měsíců měli rebranding dokončený. Skvělá ukázka, jak se dá takový proces zvládnou efektivně, díky za to!

 

Logo jako schéma

 

Pokud jste již viděli nějakou naši práci tak víte, že logem to často začíná, ale nikdy nekončí. I v tomto případě jsou dílčí významy přetvořeny do minimalistického symbolu.

Ten se skládá z odkazu na původní značku (symbol štítu) a kombinace prvních písmen se symbolem role, tak aby vyjádření nebylo prvoplánové, ale jen v náznaku, který divák odhalí na druhy pohled.

Variabilita symbolu

Symbol role umožňuje „vyrolování“ do libovolné délky dle potřeby konkrétního grafického materiálu. Tento grafický prvek — praporek je potom základní součástí jednotného vizuálního stylu.

 

Barevnost & typografie

Při rebrandingu se často setkáme s použitím základních odstínů barev u původních značek. Barvy, stejně jako tvary podléhají modním trendům a tak není divu, že to nich většinou zasáhneme. Většinou posuneme odstín základní barvy a doplníme jej o akcent doplňkové barvy, čímž dosáhneme větší dynamiky.

Typografie je moderní, bezpatková a vždy definovaná manuálem. Protože ale víme, že se značkou je třeba pracovat vždy a všude, je manuál doplněný o volně dostupné písmo, které slouží jako náhrada.

Skvělá spolupráce. Kooperaci jsme zahájili před pár měsíci a věřím, že vydrží roky. Hlavně si vážím kvalitního managementu každé dílčí zakázky👍

Jakub Krištof, Lorika

Výstupy neboli
aplikace

Jakmile máme navržený a schválený koncept, pouštíme se do tzv. aplikací. To jsou hmatatelné výstupy naší práce. Od polepů vozidel, přes sociální sítě až po vlajky a reklamní předměty. Nikdy nenavrhujeme věci, které firma nevyužije, ale jen ty, které si sama nadefinuje v seznamu potřeb ještě před zahájením spolupráce.

 

Firemní focení

Spolupracujeme s mnoha skvělými fotografy, abychom v rámci celého rebrandingu dokázali připravit fotografie pro další využití. Na webu, ve firemních nabídkách, katalozích i v rámci firemní komunikace. Za jeden den jsme zvládli nafotit více než 30 fotografií pro rozdílné využití (reálně se nafotí vždy vyšší stovky, ze kterých je proveden výběr) na 5 lokacích.

V prezentaci jsou použity fotografie z archivu Rency, Lorika a HKOL.

 

Chtěli byste se s námi pustit do rebrandingu své firmy?

 

Napište nám

Další projekty

Českomoravská Bezpečnostní Agentura nás oslovila na základě doporučení svého dodavatele a po úvodním nastavení spolupráce jsme se pustili do komplexního rebrandingu společnosti, která si zakládá na svých zaměstnacích a kvalitním klientském servisu.

 

 

Rozsah naší práce

  • návrh logotypu a vizuální styl

  • firemní video
  • grafické aplikace

  • projektové logo

  • firemní maskot

  • správa sociálních sítí

 

Kruh

 

Symbol ochrany, pospolitosti a komunity

 

Trasy

 

Grafické ztvárnění pohybu ostrahy objektu

 

Lidé

 

Postavy symbolizují jednotlivé body, seskupené do jedné velké společnosti.

Varianty logotypu

Konstrukce logotypu

V rámci design manuálu vždy detailně popisujeme jednak samotnou konstrukci, dále pak její potenciální využití tak, aby se značka přizpůsobila vývoji společnosti.

Firemní video

 

Koncept a účel

Pokud v rámci marketingové strategie vznikne potřeba firemního videa, vytvoříme tým složený z interních, ale i externích spolupracovníků se správným přístupem. V tomto případě jsme tvořili tzv. imageové video, které má vystihnout atmosféru na pracovišti našeho klienta a ukázat v čem jsou jeho hlavní výhody oproti konkurenci.

Příprava a výroba

Jakmile jsme měli odsouhlasený koncept, pustili jsme se do příprav. Ty zahrnují stanovený scénař, lokace, produkční činnost, harmonogram a samozřejmě i rozpočet a potřebnou techniku. Na přání dokážeme zajistit voiceover, herce a spolu s našimi partnery i speciální vybavení potřebné pro realizaci.

Finální prezentační video ČMBA

Backstage

Správa sociálních sítí

Kdo ví nejlépe, co se ve firmě děje? No přece klient. My se ale staráme o to, aby to věděli i všichni ostatní. Usilovně pracujeme na redakčním plánu, fotíme, točíme a píšeme.

Netradiční aplikace

Mezi další aplikace, které jsme pro ČMBA vytvořili, patří také polepy na různé druhy aut, jmenovky použité na popis kanceláří nebo plyšový maskot ČeMBA, který nese titul nejroztomilejší aplikace pro rok 2020.

A co na spolupráci říká klient?

Na společnost Rency jsme narazili na základě doporučení, a to se taky potvrdilo beze zbytku. Jejich práce a nasazení vytvořila pro naši společnost zcela novou identitu, na kterou jsme nejdříve úplně nebyli připraveni, ale z reakcí našich pracovníků a klientů můžeme jednoznačně uznat, že to bylo skvělé rozhodnutí.

 

Ing. Martina Gnojek a Jiří Gnojek

Jednatelé ČMBA

Naše další projekty

Little Urban Distillery je malý nezávislý lihovar zaměřený především na výrobu ginu řemeslným způsobem.

 

 

Popis spolupráce

  • tvorba názvu
  • logotyp
  • obalový design
  • vizuální styl
  • grafické a prezentační aplikace
  • webové stránky

Naše práce

Když nás pan Robert Urbánek, zakladatel první brněnské rukodělné destilérky oslovil, dostali jsme krásný úkol – vytvořit originální vizuální identitu, která na první pohled lidi zaujme.

 

Symbol jako logo

 

Pokud jste se s tímto znakem někdy setkali a blíže ho zkoumali, zajisté jste si položili otázku typu: „Co vedlo autora právě k volbě toho znaku? Máme v něm hledat nějakou spojitost s ginem?“ Odpověď zní: „Rozhodně ano.“

 

 

 

Tvar znaku totiž vychází z tvarosloví části historického destilačního přístroje, a má tak odkazovat na tradiční způsob přípravy ginu. Navíc při pohledu z levé strany uvidíte zkratku L.U., Little Urban.

Logotyp

Jakmile byl vytvořen a schválen znak, mohli jsme se posunout dále a vytvořit logotyp.

 

Autorská ilustrace 

S autorskou ilustrací se v libovolných variantách můžete setkávat jak v offline, tak i online podobě. Vychází ze skutečných brněnských reálií a jako obvykle začínáme s tužkou a papírem a postupně ji precizujeme až do finální podoby.

Obalový design

Základem celé značky Little Urban Distillery jsou produkty. Proto jsme největší péči věnovali právě jim. Za dobu naší spolupráce vznikla ucelená produktová řada, která funguje jako základní sortiment klienta a speciální prodkty, které jsou časově či množstevně omezené.

 

Grafické aplikace

Ačkoliv jsou etikety dominantou vizuálních aplikací, nezůstalo jen u nich. Pro klienta jsme dále navrhli rollupy, dárkové poukazy, cover na facebook, originální knihu receptů, speciální dárkové edice produktů a mnoho dalšího.

V prezentaci jsou použity fotografie z archivu Little Urban Distillery.

 

Chtěli byste s námi uvařit podobný projekt?

 

Napište nám

Další projekty

Pro inovativní technologickou společnost De&Co Hranice jsme připravili kompletní rebranding. Hlavní část nám zabrala několik měsíců a dále pracujeme na rozvoji celé identity.

 

 

Rozsah naší práce:

  • návrh logotypu a grafického vzoru

  • jazykové mutace logotypů

  • tvorba vizuálního stylu a autorské grafiky

  • označení sídla a navigační systém budovy
  • webové stránky

  • dlouhodobé servisní grafické práce

Původní a nové logo

 

CMYK: 63 / 0 / 35 / 0

RGB: 0 / 255 / 196

PANTONE: 333 C

HEXA KÓD: #00ffc4

ORACAL: 054

 

CMYK: 0 / 0 / 0 / 0

RGB: 255 / 255 / 255

HEXA KÓD: #ffffff

ORACAL: 010

RAL: 7035

 

CMYK: 100 / 88 / 27 / 11

RGB: 0 / 22 / 137

PANTONE: Reflex Blue C

HEXA KÓD: #001689

ORACAL: 086

Logotyp, konstrukce

Design je o kombinaci kreativity, pocitů, ale i technické konstrukci a používání osvědčených pravidel. To, co často vypadá jako náhodný pohyb ruky designera obvykle vyžaduje pečlivou přípravu, aby byl logotyp dobře vyvážený, měl dobrou čitelnost a nedocházelo k nechtěným jevům, jako je například slívání drobných částí v menších velikostech užití.

Atypická barevnost

Pokud vyberete barvy, které nejsou standardně tisknutelné máte zaručené dvě věci, sice že bude každý tisk náročnější (a dražší), ale získáte unikátní paletu, kterou nikdo jednoduše neokopíruje a budete doslova zářit.

 

Vizuální identita

Součástí identity není jen logotyp, ale celá škála grafických prvků, které zajistí unikátní a lehce odlišitelnou podobu společnosti. Zde jsme vizuální styl stavěli především na barvách a práci s autorským rastrem. Ten vychází z podoby loga a dotváří celou prezentaci.

Grafické prvky

Pro každou společnost byla vybrána základní barevná kombinace dvou barev, které se vzájemně doplňují. Samotný symbol je používán jako grafický prvek a spolu s výraznou typografií nejlépe vyniká na čisté barevné ploše.

Pattern a modularita

Nezapomenutelná barevnost spolu s výrazným a dobře variovatelným patternem (vzorem) tvoří základ vizuálního stylu. Vzor vychází z činnosti klienta – tedy jednotlivých modulů, které na sebe navazují a tvoří skvěle fungující celek.

Webové stránky

Součástí webu je hned několik disciplín, které obvykle nezvládne jeden kreativec, ale je potřeba celý tým. Typicky web kromě webdesignera, programátora a projektového manažera zaměstná i copywritera, ilustrátora či fotografa.

Sídlo společnosti

Ne vždy se nám podaří být u stavby sídla jako v tomto případě. Měli jsme volnou ruku v tom, jak budovu ,,obrandovat“, čili označit ji, přidat vlajky a navigační totemy. Budova nyní funguje jako magnet pro oči kolem jdoucích i jedoucí a společnost výborně reprezentuje.

Líbí se Vám naše práce?

Napište nám!

Naše další projekty

Krásný developerský projekt Královská louka nás učaroval hned na první schůzce. Naším úkolem bylo vytvořit identitu, která podtrhne ojedinělý záměr investora.

 

 

Rozsah naší práce

  • návrh logotypu a grafického symbolu

  • vizuální styl

  • grafické aplikace

 

Královská koruna

 

Symbol koruny, který se přirozeně pojí k názvu a místu – Bouzovsku.

 

Motiv přírody

 

Dřevo jako jeden z nejdůležitějších stavebních materiálů, příjemný na pohled i na dotek. Struktura dřeva uvnitř koruny navíc zjemňuje celkový dojem z loga.

 

Domy a bydlení

 

Dalším důležitým motivem v logu jsou střechy domů, které podtrhují zaměření celého projektu.

Grafické aplikace

Pro klienta a jeho potřeby vznikl prodejní profil nemovitosti, katalog standardů pro klienty, vizitky, ale i polep vozidla pro realitní kancelář Metr2 reality.

Reklamní bannery a plochy

Samostatnou kapitolou prezentace nemovitostí jsou plochy ve veřejném prostoru. Navrhli jsme je dle požadavku zadavatele, a to s důrazem na hrad Bouzov, který je hlavním tahákem unikátních pozemků a domů. Každý dům má hrad doslova na dlani.

Piktogramy

Hlavní stavební kameny – logo a logomanuál – jsou vytvořeny a začíná práce na piktogramech, které mají oživit nejen tiskoviny, ale i práci prezentovanou v digitálním světě.

Web

V případě prodeje nemovitostí hraje web stále prim. Projektový web umožňuje průběžnou aktualizaci dle jednotlivých fází projektu, zahrnuje interaktivní mapy a generování karet domů i pozemků.

Karty pozemků a domů

Aby si návštěvníci mohli uchovat či přeposlat jednoduše informace o nabízených domech a pozemcích, je na webu vytvořený online generátor karet.

Připravujete developerský projekt?

Spolupracujeme s developery, architekty i realitními kancelářemi. Pokud hledáte partnera, který spolu s architekty vtiskne vašemu projektu vizuální identitu na míru a zároveň vám poradí, které marketingové kanály vám budou nejlépe fungovat, obraťte se na nás

Naše další projekty

Pro společnost OP Cable jsme vytvořili nový logotyp a jednotný vizuální styl, ve kterém základní symbol vychází z detailní podoby průřezu kabelem. Barevná paleta je navržena tak, aby se vzájemně doplňovala, stejně jako všechny společnosti v holdingu.

 

 

Rozsah naší práce

  • návrh logotypu a grafického symbolu

  • tvorba logotypů pro jednotlivé subjekty

  • tvorba vizuálního stylu a autorské ilustrace

  • webové stránky

  • vzorník kabelů

  • dlouhodobé servisní grafické práce

 

Původní logo

 

Naším cílem bylo zachovat myšlenku původního loga, ale zároveň vytvořit logo nové a nadčasové.

 

Kabely

 

Charakteristické vlastnosti kabelů a jejich specifický tvar průřezu.

 

Logotyp

 

Výsledný tvar spojující základní prvky původního loga a celkovou filosofii značky.

Logotypy

Pokud společnost dojde do bodu, kdy jednotlivé činnosti vyžadují vlastní komunikaci, vytváříme spíše než jednu značku systém pro jednotlivé společnosti. Ty jsou jednoduše identifikovatelné v rámci skupiny a dochází i ke sdílení nákladů v rámci skupiny.

Barevná škála

Definované barvy vytváří různé kombinace a podporují zapamatovatelnost značky. Variací a intenzitou vytváří jednotné, přesto odlišné kombinace pro všechny společnosti skupiny.

 

Vizuální identita

Celou vizuální identitu definuje kromě logotypu také barevná škála 6 barev, kde se v každé ze čtyř společností kombinují dvě konkrétní barvy. Byla vybrána netypická barevnost pro dostatečné odlišení od konkurence a zasazení na celosvětovém trhu. Základním tvarem logotypu je stylizovaný průřez kabelem, funguje nejen jako samotný symbol, ale také jako grafický prvek, který je používán v lince.

 

Jednotlivé body se pomocí sítě skládají do různých kompozic, které vytvářejí zajímavé a hravé patterny. To dodává celému vizuálu organický charakter, stejně jako kabely v OP Cable. Spolu s čistou a výraznou typografií utváří svěží a moderní vizuál, který se promítá do všech aplikací.

Grafické prvky

Pro každou společnost byla vybrána základní barevná kombinace dvou barev, které se vzájemně doplňují. Samotný symbol je používán jako grafický prvek a spolu s výraznou typografií nejlépe vyniká na čisté barevné ploše.

Firemní profil

Pokud není dojem to jediné, co po sobě chcete na schůzce zanechat, výborně poslouží firemní profil. Ten shrnuje základní informace o firmě a pokud si na něm dáte záležet, zůstane dlouhé týdny jako připomínka vaší návštěvy na stole obchodního partnera.

Powerpointová prezentace

V šabloně pro PPT prezentaci OP Cable jsou jednotlivé vrstvy editovatelné, fotografie a texty mají své určené místo, stejně jako jsou definované velikosti a barvy písma

Vzorník produktů

V šabloně pro PPT prezentaci OP Cable jsou jednotlivé vrstvy editovatelné, fotografie a texty mají své určené místo, stejně jako jsou definované velikosti a barvy písma

A co říká o spolupráci s námi klient?

Společnost Rency jsem oslovil kvůli nové informační brožuře OP Cable s.r.o. Nakonec jsme se ale rozhodli pro kompletní změnu pro všechny firmy. Počínaje logem, informačními materiály a webovými stránkami. S jejich prací jsme spokojeni, vše splněno dle dohody.
Jsem přesvědčen, že další projekty společně s Rency nás určitě čekají. Těším se na ně!

 

Za OP Cable, Marek Očenášek

Přemýšlíte o redesignu?

 

Dejte nám příležitost ukázat vám, jak může vaše firma skutečně vyniknout.

 

Zjistěte více

Naše další projekty

Saunoo je kvalitní finská sauna, ve které si perfektně odpočinete. Saunoo je designová kostka, která svým jednoduchým tvarem a unikátním vzhledem vynikne na vaší zahradě. Kromě vizuální identity a materiálů, jsme se u tohoto produktu podíleli i na jeho vzniku.

 

 

Rozsah naší práce

  • spolupráce na designu produktu a výrobě
  • logotyp
  • prezentační materiály

 

Jak to všechno začalo?

Na trhu existuje bezpočet saun, žádná však pro nás nesplňovala ideální poměr ceny a výkonu. V nabídce je mnoho saun, které jsou v kategorii levné, ty ale nejsou ani pěkné, ani nemají potřebné parametry pro komfortní saunování (úroveň zateplení, použité materiály apod.). Ty, které naše nároky splňují jsou zase astronomicky drahé. Proto jsme rádi souhlasili se zapojením na vývoji od architektonického ateliéru Trokan, se kterým jsme vytvořili tento produkt.

Good enough

V našich studiích se většinou setkáte s vyladěnými identitami a precizně připravenými logy v čele. Toto ale není ten případ. Celý projekt byl připraven v režimu tzv. MVP (Minimum viable product). Tedy tak, aby byl dobře prezentovatelný, otestovali jsme zájem trhu a připravili prototypy. To vše v rychlém tempu, abychom měli reakce co nejdříve. Takto vzniklo logo, sada materiálů i web.

 

Jelikož byli reakce trhu extrémně kladné, připravujeme nyní kompletní identitu a výrobu v sériovém režimu tak, abychom pokryli zájem a dokázali snížit výrobní náklady a tedy i výslednou cenu produktu.

 

Fotka dělá produkt

Přestože vzít produkt na focení na skvělé místo je jednodušší u kabelky, než u osm set kilové sauny, stejně jsme se rozhodli transport realizovat. Domluvili jsme si prostor, ve kterém se sauna skvěle vyjímala a nafotili spoustu prezentační fotek. I díky nim byl prototyp sauny prodaný do jednoho týdne od zveřejnění nabídky.

Zaujala vás naše sauna? Více informací se dozvíte na webu.

 

Navštívit web