Společnost IP Systém funguje na trhu již od devadesátých let. Je to značka, kterou si mnoho lidí pamatuje a má k ní osobní vazbu. Jejich vizuální komunikace však potřebovala výrazný refresh, a tak naším základním úkolem bylo tuto značku posunout mílovými kroky kupředu, ale také zároveň navázat na její historii.
Pro společnost IP Systém jsme vytvořili kompletní rebranding, který navazuje na historii společnosti a její filozofii. Společnost se zaměřuje na stavební prvky, především na halové a vícepodlažní stavby.
Rozsah naší práce
-
návrh logotypu a grafického symbolu
-
tvorba vizuálního stylu
-
outdoorová reklama
-
propagační předměty
-
logo a design manuál
-
grafický pattern
Motivační zadání
Logotyp odkazuje ke konstrukčním prvkům a historickému stylu Bauhaus z 20. let 20. století.
Typickými prvky jsou výrazné barvy, čistá typografie a konstruované kompozice.
Inspirace
Design je proces,
který zahrnuje množství skic
a slepých uliček
Prezentace konceptu
Důležitým prvkem naší práce je prezentace vizuálního stylu. Tam za pomocí ukázek, moodboardů a skic prezentujeme zamýšlený koncept a konzultujeme přístup s klientem. Je velmi důležité, aby návrhy souzněly s dlouhodobou strategií společnosti.
Varianty logotypu
Logo, na kterém můžete stavět.
Základem identity je podobně jako u činnosti klienta modul. Ten vychází ze stylizace původního ,,IP“ a vytváří nový a hravý systém práce s identitou.
Součástí vizuální identity není jen logotyp.
Grafické elementy byly poskládány do hravých kompozic, které se mohou různě měnit dle konkrétního média a dokreslují celou vizuální identitu. Kombinace barev a tvarů rovněž odkazuje ke konstruktivismu.
Základním fontem vizuální identity je Helvetica Neue.
Známé, ale pro tento styl charakteristické písmo vhodně doplňuje celou identitu. Navíc díky množství řezů je skvěle variabilní.
Ukázky
Vizuální identita ve světě přehlceném informacemi zastává důležitou roli.
Spojuje týmy uvnitř společnosti stejně jako hodnoty a vize. Je obrazovým průvodcem, který společnost provází dlouhé roky a nepopíratelně pomáhá k lepší zapamatovatelnosti, musí však být dostatečně originální a systematicky řízená.
A jak hodnotí naši spolupráci klient?
„Redesign téměř třicet let starého loga i tvorbu kompletního vizuálu zvládli na jedničku – to neříkáme jen my, ale především naši obchodní partneři, kteří celou změnu vnímají jako velmi povedenou. Od vizitek až po billboardy. Komplexnost je patrná nejen ve výsledcích práce, ale i v přístupu k ní. Díky profesionálnímu a přesto přátelskému tónu, ve kterém se spolupráce nese, vznikají ohromné věci. Díky a těšíme se na další společný počin!“
Lenka Petrlová
IP Systém a.s.