Společnost Schafferová s.r.o. byla založena v roce 1993. Od svého vzniku se specializuje na prodej široké škály materiálů, nástrojů a přístrojů, které jsou nezbytné pro vybavení stomatologických ordinací a laboratoří.

Po 30 letech úspěšného působení na trhu se společnost rozhodla pro změnu značky. Od 15. dubna 2024 působí Schafferová spol. s r.o. pod novým brandem ODONTO, který jsme pro ni ušili na míru. Společnou cestu k názvu si můžete přečíst na webu copywritera.

 

 

Rozsah naší práce:

  • tvorba nového názvu
  • logo a vizuální identita
  • tvorba podznaček
  • tvorba vizuálního stylu a piktogramů
  • tiskoviny, návrh oblečení
  • dlouhodobé servisní grafické práce

200 mil. +

Roční obrat společnosti

176

variant loga v různých formátech

4

měsíce přípravy rebrandingu

Starý a nový brand pěkně vedle sebe

 

 

Dlouhodobě se snažíme vyhnout obvyklým oborovým klišé a vytvořit smysluplnou značku která v sobě nese vždy hned několik symbolů a významů. V tomto případě jsme chtěli pojmout komplexnost péče o zubaře zobrazením všech zubů najednou a podpořit rozpoznatelnost první literou názvu (,,O“).

Jedno logo nestačí

Ačkoliv existuje logo, kterému říkáme ,,hlavní“, vytváříme vždy mnoho variant pro různá užití. V ukázce například zjednodušená verze pro malé formáty, samostatný symbol a podznačka, která patří konkrétnímu segmentu služeb a skvěle zapadne do celkového vizuálu.

Ani u barev si už většinou nevystačíme se dvěmi či třemi.

Celkový počet logotypů na světě se odhaduje v desítkách až stovkách miliónů 🤯. Tvarů i barev je omezené množství a proto se snažíme podpořit unikátní systém za pomocí kombinace většího množství barev. Sice nemůžeme ke každé značce přiřadit pouze jednu barvu, ale důslednou prací s jejich kombinací vč. definovaných poměrů můžeme vytvořit prostor pro unikátní brand.

Vizuální identita

Součástí identity není jen logotyp, ale celá škála grafických prvků, které zajistí unikátní a lehce odlišitelnou podobu společnosti. Zde jsme vizuální styl stavěli především na barvách a práci s autorským rastrem. Ten vychází z podoby loga a dotváří celou prezentaci.

Grafické prvky

Snažíme se definovat více variant užití, aby měl klient na výběr a vizuál fungoval dlouhodobě. Pracujeme s barevnou inverzí a různými proporcemi, citlivě, aby vše jako celek ladilo dohromady.

Odlišení se od konkurence

Ačkoliv se nikdo nechce vědomě podobat své konkurenci, přesto se tak často děje. Proto se v našem úvodním briefu ptáme na oborovou konkurenci a sami si děláme obsáhnou rešerši, abychom značku vědomě maximálně odlišili.

Výstupy nebo-li grafické aplikace

Jakmile máme hotový systém, pustíme se do tvorby výstupů, které si definuje s klientem před zahájením spolupráce a doplňujeme jej i v jejím průběhu. Tuhle fázi obvykle vítají klienti, protože během prvních fází se hodně ptáme a málo toho ukazujeme a při návrhů aplikací už vše začíná dávat smysl. Někdo má radost z ,,obrandování“ nové firemní flotily, jiný z vizitek, webů, firemního oblečení aj. Zkrátka tady už má klient ,,něco v ruce“.

Předání výstupů pro realizaci

Jakmile máme vše navrženo, předáváme klientovi komplexní manuál práce se značkou, který zajistí, že každý kdo s ní bude pracovat (výrobci reklamních předmětů, marketingové agentury a oddělení apod.) bude vědět jak na to, abychom docíli replikačního efektu (čím více krát se s vizuální identitou setkáte, tím více se vám vryje do paměti).

Ukázky z manuálu

Co říká klient:

Společnost Rency pro nás byla spolehlivým partnerem pro celý proces změny brandu. A věřím, že to byl pouze začátek dlouhodobé spolupráce. Těším se na další společné výzvy!

Ing. Leo Schaffer, ředitel společnosti

Líbí se Vám naše práce?

Rádi pomůžeme i vám. Rozdíl mezi tím jak firma vypadá před a po redesignu je k nezaplacení.

 

Kontaktujte nás

Naše další projekty

DIVELIT system je společnost poskytující profesionální služby v oblasti vývoje elektroniky, softwaru a konzultačních služeb. My jsme měli možnost navrhnout kompletní rebranding celé společnosti.

 

 

Rozsah naší práce

  • nový logotyp a grafický symbol

  • tvorba vizuálního stylu a autorské ilustrace

  • definice nové barevné škály
  • návrh webových stránek
  • firemní focení
  • firemní materiály

 

Původní logo

V zadání jsme měli opustit ideu starého loga, protože ji společnost již přerostla.

 

Nové logo

Na místo toho chtěl klient moderní, svěží a nadčasovou značku, se kterou se bude dobře pracovat.

Logotypy

Při tvorbě nového loga jsme pečlivě přemýšleli o různých způsobech, jakými bude logo používáno, a rozhodli se připravit více variant, které odpovídají různým potřebám a aplikacím. Naše cíl byl maximalizovat potenciál naší značky napříč různými platformami a kontexty, od digitálních médií po tištěné materiály. Proto jsme navrhli škálu variant loga, která zahrnuje od složitě prokreslených verzí, jež jsou ideální pro situace, kde je možné věnovat pozornost detailům, až po minimalistické verze, které jsou vhodné pro malé velikosti nebo tam, kde je nutná větší vizuální jednoduchost. Tato strategie nám umožňuje udržet naši značku konzistentní a zároveň flexibilní, což zvyšuje její rozpoznatelnost a efektivitu v komunikaci.

Vizuální identita

Celá vizuální identita je charakterizována nejen logotypem, ale také paletou šesti výrazných barev. Tyto barvy se využívají jak pro prvky vyzývající k akci, tak i pro ilustrace a další doplňky vizuálního stylu.

Firemní focení

Součástí zakázky bylo opět i firemní focení členů týmu pro web i prezentační materiály.

Webové stránky

Přestože se společnost věnuje velmi zajímavým projektům, většina z nich je důvěrná, což vyžaduje pečlivé zpracování prezentace klientů, týmu a základních rysů firmy. Web je navržen jako podpůrný nástroj, nikoli jako prostředek pro prodej, a proto jsme se soustředili na vizuální dojem, který si z něj návštěvníci odnesou.

Aplikace vizuálního stylu

Na základě stanoveného vizuálního stylu, naše studio vytvořilo rozsáhlou kolekci grafických prvků pro prezentaci firmy, přičemž zde uvádíme několik příkladů.

 

Co o nás říká klient?

DIVELIT system je IT společnost zabývající se vývojem hardware a software. Pro novou firemní identitu a další témata jsme vložili naši důvěru v Rency a uvědomujeme si, že jsme zadali nesnadný úkol. Jsme velmi rádi, že se do výsledku promítly nové trendy při zachování odkazu na náš obor a zároveň se podařilo odlišit od konkurence. Rency nabízí plně profesionální službu a určitě jsou pro nás číslo 1 i do budoucna.

 

 

Ing. Radim Stupka LL.M.
CFO and Co-Founder 

Naše další projekty

Českomoravská Bezpečnostní Agentura nás oslovila na základě doporučení svého dodavatele a po úvodním nastavení spolupráce jsme se pustili do komplexního rebrandingu společnosti, která si zakládá na svých zaměstnacích a kvalitním klientském servisu.

 

 

Rozsah naší práce

  • návrh logotypu a vizuální styl

  • firemní video
  • grafické aplikace

  • projektové logo

  • firemní maskot

  • správa sociálních sítí

 

Kruh

 

Symbol ochrany, pospolitosti a komunity

 

Trasy

 

Grafické ztvárnění pohybu ostrahy objektu

 

Lidé

 

Postavy symbolizují jednotlivé body, seskupené do jedné velké společnosti.

Varianty logotypu

Konstrukce logotypu

V rámci design manuálu vždy detailně popisujeme jednak samotnou konstrukci, dále pak její potenciální využití tak, aby se značka přizpůsobila vývoji společnosti.

Firemní video

 

Koncept a účel

Pokud v rámci marketingové strategie vznikne potřeba firemního videa, vytvoříme tým složený z interních, ale i externích spolupracovníků se správným přístupem. V tomto případě jsme tvořili tzv. imageové video, které má vystihnout atmosféru na pracovišti našeho klienta a ukázat v čem jsou jeho hlavní výhody oproti konkurenci.

Příprava a výroba

Jakmile jsme měli odsouhlasený koncept, pustili jsme se do příprav. Ty zahrnují stanovený scénař, lokace, produkční činnost, harmonogram a samozřejmě i rozpočet a potřebnou techniku. Na přání dokážeme zajistit voiceover, herce a spolu s našimi partnery i speciální vybavení potřebné pro realizaci.

Finální prezentační video ČMBA

Backstage

Správa sociálních sítí

Kdo ví nejlépe, co se ve firmě děje? No přece klient. My se ale staráme o to, aby to věděli i všichni ostatní. Usilovně pracujeme na redakčním plánu, fotíme, točíme a píšeme.

Netradiční aplikace

Mezi další aplikace, které jsme pro ČMBA vytvořili, patří také polepy na různé druhy aut, jmenovky použité na popis kanceláří nebo plyšový maskot ČeMBA, který nese titul nejroztomilejší aplikace pro rok 2020.

A co na spolupráci říká klient?

Na společnost Rency jsme narazili na základě doporučení, a to se taky potvrdilo beze zbytku. Jejich práce a nasazení vytvořila pro naši společnost zcela novou identitu, na kterou jsme nejdříve úplně nebyli připraveni, ale z reakcí našich pracovníků a klientů můžeme jednoznačně uznat, že to bylo skvělé rozhodnutí.

 

Ing. Martina Gnojek a Jiří Gnojek

Jednatelé ČMBA

Naše další projekty

Pro inovativní technologickou společnost De&Co Hranice jsme připravili kompletní rebranding. Hlavní část nám zabrala několik měsíců a dále pracujeme na rozvoji celé identity.

 

 

Rozsah naší práce:

  • návrh logotypu a grafického vzoru

  • jazykové mutace logotypů

  • tvorba vizuálního stylu a autorské grafiky

  • označení sídla a navigační systém budovy
  • webové stránky

  • dlouhodobé servisní grafické práce

Původní a nové logo

 

CMYK: 63 / 0 / 35 / 0

RGB: 0 / 255 / 196

PANTONE: 333 C

HEXA KÓD: #00ffc4

ORACAL: 054

 

CMYK: 0 / 0 / 0 / 0

RGB: 255 / 255 / 255

HEXA KÓD: #ffffff

ORACAL: 010

RAL: 7035

 

CMYK: 100 / 88 / 27 / 11

RGB: 0 / 22 / 137

PANTONE: Reflex Blue C

HEXA KÓD: #001689

ORACAL: 086

Logotyp, konstrukce

Design je o kombinaci kreativity, pocitů, ale i technické konstrukci a používání osvědčených pravidel. To, co často vypadá jako náhodný pohyb ruky designera obvykle vyžaduje pečlivou přípravu, aby byl logotyp dobře vyvážený, měl dobrou čitelnost a nedocházelo k nechtěným jevům, jako je například slívání drobných částí v menších velikostech užití.

Atypická barevnost

Pokud vyberete barvy, které nejsou standardně tisknutelné máte zaručené dvě věci, sice že bude každý tisk náročnější (a dražší), ale získáte unikátní paletu, kterou nikdo jednoduše neokopíruje a budete doslova zářit.

 

Vizuální identita

Součástí identity není jen logotyp, ale celá škála grafických prvků, které zajistí unikátní a lehce odlišitelnou podobu společnosti. Zde jsme vizuální styl stavěli především na barvách a práci s autorským rastrem. Ten vychází z podoby loga a dotváří celou prezentaci.

Grafické prvky

Pro každou společnost byla vybrána základní barevná kombinace dvou barev, které se vzájemně doplňují. Samotný symbol je používán jako grafický prvek a spolu s výraznou typografií nejlépe vyniká na čisté barevné ploše.

Pattern a modularita

Nezapomenutelná barevnost spolu s výrazným a dobře variovatelným patternem (vzorem) tvoří základ vizuálního stylu. Vzor vychází z činnosti klienta – tedy jednotlivých modulů, které na sebe navazují a tvoří skvěle fungující celek.

Webové stránky

Součástí webu je hned několik disciplín, které obvykle nezvládne jeden kreativec, ale je potřeba celý tým. Typicky web kromě webdesignera, programátora a projektového manažera zaměstná i copywritera, ilustrátora či fotografa.

Sídlo společnosti

Ne vždy se nám podaří být u stavby sídla jako v tomto případě. Měli jsme volnou ruku v tom, jak budovu ,,obrandovat“, čili označit ji, přidat vlajky a navigační totemy. Budova nyní funguje jako magnet pro oči kolem jdoucích i jedoucí a společnost výborně reprezentuje.

Líbí se Vám naše práce?

Napište nám!

Naše další projekty

Krásný developerský projekt Královská louka nás učaroval hned na první schůzce. Naším úkolem bylo vytvořit identitu, která podtrhne ojedinělý záměr investora.

 

 

Rozsah naší práce

  • návrh logotypu a grafického symbolu

  • vizuální styl

  • grafické aplikace

 

Královská koruna

 

Symbol koruny, který se přirozeně pojí k názvu a místu – Bouzovsku.

 

Motiv přírody

 

Dřevo jako jeden z nejdůležitějších stavebních materiálů, příjemný na pohled i na dotek. Struktura dřeva uvnitř koruny navíc zjemňuje celkový dojem z loga.

 

Domy a bydlení

 

Dalším důležitým motivem v logu jsou střechy domů, které podtrhují zaměření celého projektu.

Grafické aplikace

Pro klienta a jeho potřeby vznikl prodejní profil nemovitosti, katalog standardů pro klienty, vizitky, ale i polep vozidla pro realitní kancelář Metr2 reality.

Reklamní bannery a plochy

Samostatnou kapitolou prezentace nemovitostí jsou plochy ve veřejném prostoru. Navrhli jsme je dle požadavku zadavatele, a to s důrazem na hrad Bouzov, který je hlavním tahákem unikátních pozemků a domů. Každý dům má hrad doslova na dlani.

Piktogramy

Hlavní stavební kameny – logo a logomanuál – jsou vytvořeny a začíná práce na piktogramech, které mají oživit nejen tiskoviny, ale i práci prezentovanou v digitálním světě.

Web

V případě prodeje nemovitostí hraje web stále prim. Projektový web umožňuje průběžnou aktualizaci dle jednotlivých fází projektu, zahrnuje interaktivní mapy a generování karet domů i pozemků.

Karty pozemků a domů

Aby si návštěvníci mohli uchovat či přeposlat jednoduše informace o nabízených domech a pozemcích, je na webu vytvořený online generátor karet.

Připravujete developerský projekt?

Spolupracujeme s developery, architekty i realitními kancelářemi. Pokud hledáte partnera, který spolu s architekty vtiskne vašemu projektu vizuální identitu na míru a zároveň vám poradí, které marketingové kanály vám budou nejlépe fungovat, obraťte se na nás

Naše další projekty

Pro společnost OP Cable jsme vytvořili nový logotyp a jednotný vizuální styl, ve kterém základní symbol vychází z detailní podoby průřezu kabelem. Barevná paleta je navržena tak, aby se vzájemně doplňovala, stejně jako všechny společnosti v holdingu.

 

 

Rozsah naší práce

  • návrh logotypu a grafického symbolu

  • tvorba logotypů pro jednotlivé subjekty

  • tvorba vizuálního stylu a autorské ilustrace

  • webové stránky

  • vzorník kabelů

  • dlouhodobé servisní grafické práce

 

Původní logo

 

Naším cílem bylo zachovat myšlenku původního loga, ale zároveň vytvořit logo nové a nadčasové.

 

Kabely

 

Charakteristické vlastnosti kabelů a jejich specifický tvar průřezu.

 

Logotyp

 

Výsledný tvar spojující základní prvky původního loga a celkovou filosofii značky.

Logotypy

Pokud společnost dojde do bodu, kdy jednotlivé činnosti vyžadují vlastní komunikaci, vytváříme spíše než jednu značku systém pro jednotlivé společnosti. Ty jsou jednoduše identifikovatelné v rámci skupiny a dochází i ke sdílení nákladů v rámci skupiny.

Barevná škála

Definované barvy vytváří různé kombinace a podporují zapamatovatelnost značky. Variací a intenzitou vytváří jednotné, přesto odlišné kombinace pro všechny společnosti skupiny.

 

Vizuální identita

Celou vizuální identitu definuje kromě logotypu také barevná škála 6 barev, kde se v každé ze čtyř společností kombinují dvě konkrétní barvy. Byla vybrána netypická barevnost pro dostatečné odlišení od konkurence a zasazení na celosvětovém trhu. Základním tvarem logotypu je stylizovaný průřez kabelem, funguje nejen jako samotný symbol, ale také jako grafický prvek, který je používán v lince.

 

Jednotlivé body se pomocí sítě skládají do různých kompozic, které vytvářejí zajímavé a hravé patterny. To dodává celému vizuálu organický charakter, stejně jako kabely v OP Cable. Spolu s čistou a výraznou typografií utváří svěží a moderní vizuál, který se promítá do všech aplikací.

Grafické prvky

Pro každou společnost byla vybrána základní barevná kombinace dvou barev, které se vzájemně doplňují. Samotný symbol je používán jako grafický prvek a spolu s výraznou typografií nejlépe vyniká na čisté barevné ploše.

Firemní profil

Pokud není dojem to jediné, co po sobě chcete na schůzce zanechat, výborně poslouží firemní profil. Ten shrnuje základní informace o firmě a pokud si na něm dáte záležet, zůstane dlouhé týdny jako připomínka vaší návštěvy na stole obchodního partnera.

Powerpointová prezentace

V šabloně pro PPT prezentaci OP Cable jsou jednotlivé vrstvy editovatelné, fotografie a texty mají své určené místo, stejně jako jsou definované velikosti a barvy písma

Vzorník produktů

V šabloně pro PPT prezentaci OP Cable jsou jednotlivé vrstvy editovatelné, fotografie a texty mají své určené místo, stejně jako jsou definované velikosti a barvy písma

A co říká o spolupráci s námi klient?

Společnost Rency jsem oslovil kvůli nové informační brožuře OP Cable s.r.o. Nakonec jsme se ale rozhodli pro kompletní změnu pro všechny firmy. Počínaje logem, informačními materiály a webovými stránkami. S jejich prací jsme spokojeni, vše splněno dle dohody.
Jsem přesvědčen, že další projekty společně s Rency nás určitě čekají. Těším se na ně!

 

Za OP Cable, Marek Očenášek

Přemýšlíte o redesignu?

 

Dejte nám příležitost ukázat vám, jak může vaše firma skutečně vyniknout.

 

Zjistěte více

Naše další projekty

Pro společnost IP Systém jsme vytvořili kompletní rebranding, který navazuje na historii společnosti a její filozofii. Společnost se zaměřuje na stavební prvky, především na halové a vícepodlažní stavby.

 

Rozsah naší práce

  • návrh logotypu a grafického symbolu

  • tvorba vizuálního stylu

  • outdoorová reklama

  • propagační předměty

  • logo a design manuál

  • grafický pattern

Motivační zadání

Společnost IP Systém funguje na trhu již od devadesátých let. Je to značka, kterou si mnoho lidí pamatuje a má k ní osobní vazbu. Jejich vizuální komunikace však potřebovala výrazný refresh, a tak naším základním úkolem bylo tuto značku posunout mílovými kroky kupředu, ale také zároveň navázat na její historii.

Logotyp odkazuje ke konstrukčním prvkům a historickému stylu Bauhaus z 20. let 20. století.

Typickými prvky jsou výrazné barvy, čistá typografie a konstruované kompozice.

Inspirace

Design je proces,
který zahrnuje množství skic
a slepých uliček

Prezentace konceptu

Důležitým prvkem naší práce je prezentace vizuálního stylu. Tam za pomocí ukázek, moodboardů a skic prezentujeme zamýšlený koncept a konzultujeme přístup s klientem. Je velmi důležité, aby návrhy souzněly s dlouhodobou strategií společnosti.

Varianty logotypu

 

Logo, na kterém můžete stavět.

Základem identity je podobně jako u činnosti klienta modul. Ten vychází ze stylizace původního ,,IP“ a vytváří nový a hravý systém práce s identitou.

Součástí vizuální identity není jen logotyp.

Grafické elementy byly poskládány do hravých kompozic, které se mohou různě měnit dle konkrétního média a dokreslují celou vizuální identitu. Kombinace barev a tvarů rovněž odkazuje ke konstruktivismu.

Základním fontem vizuální identity je Helvetica Neue.

Známé, ale pro tento styl charakteristické písmo vhodně doplňuje celou identitu. Navíc díky množství řezů je skvěle variabilní.

Ukázky

Vizuální identita ve světě přehlceném informacemi zastává důležitou roli.

 

Spojuje týmy uvnitř společnosti stejně jako hodnoty a vize. Je obrazovým průvodcem, který společnost provází dlouhé roky a nepopíratelně pomáhá k lepší zapamatovatelnosti, musí však být dostatečně originální a systematicky řízená.

A jak hodnotí naši spolupráci klient?

Redesign téměř třicet let starého loga i tvorbu kompletního vizuálu zvládli na jedničku – to neříkáme jen my, ale především naši obchodní partneři, kteří celou změnu vnímají jako velmi povedenou. Od vizitek až po billboardy. Komplexnost je patrná nejen ve výsledcích práce, ale i v přístupu k ní. Díky profesionálnímu a přesto přátelskému tónu, ve kterém se spolupráce nese, vznikají ohromné věci. Díky a těšíme se na další společný počin!

 

Lenka Petrlová

IP Systém a.s.

Chcete se podívat na další naše realizace?

Po roce příprav se Svět plodů ukázal v nové grafické identitě, kterou jsme v Rency navrhli. Co bylo důvodem redesignu a jak to celé probíhalo se dozvíte v následujících řádcích.

 

 

Rozsah naší práce

  • návrh logotypu a grafického symbolu
  • tvorba vizuálního stylu a autorské ilustrace
  • obalový design
  • propagační předměty
  • webdesign
  • dlouhodobé servisní grafické práce

 

Proč redesign, když všechno funguje?

,,Hlavním důvodem, proč jsme se rozhodli změnit identitu Světa Plodů bylo sjednocení celé komunikace, a to nejen té vizuální, ale i komunikace, kterou jsme pro následující roky ve Světě plodů připravili,“ říká Otakar Janík, spolumajitel společnosti.

 

,,S naší paní (dívka v původním logotypu) jsme byli spokojení, ale svoje si už odpracovala a nyní ji čeká zasloužený důchod. Nová značka lépe reprezentuje cíle, ke kterým má Svět plodů nakročeno,“ glosuje Tomáš Hofman, spolumajitel a nákupčí v jedné osobě.

Symbol a logotyp

Pro logo firmy nebylo výrazné písmeno “S” v emblému vybráno náhodou. Funguje nejen jako zkratka celého názvu, ale především odkazuje k samotné podstatě značky. Znamená nejen “Svět plodů”, ale také “skvělý” či “super”. Samotný emblém obsahuje “lískové” tvarosloví odkazující k produktům Světa plodů a spolu s ručně vytvořenou typografií vytváří nezaměnitelný a snadno zapamatovatelný symbol.

Není ořech jako ořech

,,Stěžejní je pro nás variabilita konceptu. Svět plodů není o jednom produktu, ale naopak o celé škále pestrých chutí, vůní i barev a my jsme chtěli, aby nám nová identita umožnila toto vše zákazníkům zprostředkovat,“ popisuje Kamila Zavadilová, která se stará o komunikaci Světa plodů.

Vizuální styl

Pro každého klienta definujeme unikátní barevné palety, které slouží pro podporu rozpoznatelnosti stejně dobře, jako tvary či typografie. Pro Svět plodů a tisíce jejich produktů jsme si s několika barvami nemohli vystačit a tak jsme vytvořili primární a sekundární barevné palety, které spolu fungují v dokonalé harmonii.

 

 

 

 

Barevnost

Pro každého klienta definujeme unikátní barevné palety, které slouží pro podporu rozpoznatelnosti stejně dobře, jako tvary či typografie. Pro Svět plodů a tisíce jejich produktů jsme si s několika barvami nemohli vystačit a tak jsme vytvořili primární a sekundární barevné palety, které spolu fungují v dokonalé harmonii.

Grafické prvky

Identita se skládá z několika stavebních prvků. Logotypu, barevné palety, charakteristických bublin odkazujících na komiksy a autorských ilustrací. Díky nadsázce tak dokážeme komunikovat i složitá témata s lehkostí.

Stavební prvky identity

Celá identita se skládá z několika stavebních prvků. Symbolické ,,S“ ve tvaru lískového ořechu doplňuje typografické logo (ručně tvořený script). Na to navazuje pestrá paleta barev pro různá použití a celé to propojuje hravá práce s texty a ilustracemi.

Variabilita konceptu

Nejdůležitější je variabilita celé identity. Nechtěli jsme něco tak rozmanitého, jako jsou plody přírody uzavřít do technického rámce. Identita je variabilní, s pravidly, které umožňují být velmi kreativní, komunikovat vtipně a s nadsázkou.

Aplikace a výstupy

V dnešním světě se již ten virtuální prolíná s tím skutečným. Každá aplikace má svá specifika, ale důležitý je celkový dojem. Aby byla společnost dobře rozpoznatelná zákazníky a celkový vizuální koncept byl dostatečně variabilní a pokryl růst společnosti i tvorbu nových výstupů.

Ikony a piktogramy

V rychlém světě je potřeba dobře promyslet rychlou orientaci v textu. K tomu zpravidla dobře slouží sada ikon a piktogramů, které tvoříme vždy na míru potřebám v duchu vizuálního konceptu.

 

 

Packaging

Líbí se Vám naše práce?

Napište nám

Chcete se podívat na další naše realizace?

PSA Trading obchoduje s vozy napříč celou Evropou a patří mezi velké hráče v automobilovém průmyslu. Pro společnost jsme vytvořili prodejní portál (první B2B portál na prodej vozidel online v Evropě), zajistili kompletní online marketingovou komunikaci a rebrandovali celou značku. 

 

 

 

Rozsah práce

  • rebranding značky
  • vizuální styl a komunikace
  • systém pokročilého emailingu
  • prodejní B2B portál
  • prezentační profil a ostatní tiskoviny
  • reporting výsledků marketingové komunikace

Ukázky logotypů

 

 

Jedno logo nestačí

Logo není pouze o jedné variantě, která se používá napříč celým online a offline světem. Každý typ propagačního materiálu si vyžaduje, aby se s logem pracovalo trochu jinak a dokonale tak zapadlo do celého designu.

Proto jen v tomto případě bylo potřeba vytvořit 112 variant a formátů loga pro různá použití, které pak blíže popisujeme našim klientům v logomanuálu.

  • Trading / Přenos
  • Proces / Změna
  • Cesta / Automobily

Přenesení principu cesty do logotypu.

Využití linií znázorňujících tento proces.

Aplikace

Firemní profil popisující výhody a principy spolupráce se společností PSA Trading.

Ačkoliv se dnes snažíme všechno digitalizovat, tak přeci jen mít u sebe stylový zápisník se vždy hodí. V době, kdy zrovna nebude mít vaše zařízení ideální stav baterie, rádi si na tento zápisník vzpomenete.

O tom, že v jednoduchosti je síla, se můžete přesvědčit u těchto vizitek. Stačí trochu barev, dobrá typografie a kvalitní materiály.

Webové stránky

Webové stránky jsou důležitou součástí firemní identity. Jejich vzhled a samotný obsah, který na nich publikujete, Vás může skvěle reprezentovat napříč celým světem.

Než se ale začne designovat, je lepší si vytvořit tzv. wireframe (drátěný model webu), který nám pomůže zamyslet se nad tím, jaký obsah budeme na webu publikovat a v jakém rozložení.

Piktogramy slouží k rychle navigaci a zvýraznění benefitů služeb.

Další reference

Chtěli byste s námi vytvořit podobný projekt?

Napište nám