Českomoravská Bezpečnostní Agentura nás oslovila na základě doporučení svého dodavatele a po úvodním nastavení spolupráce jsme se pustili do komplexního rebrandingu společnosti, která si zakládá na svých zaměstnacích a kvalitním klientském servisu.

 

 

Rozsah naší práce

  • návrh logotypu a vizuální styl

  • firemní video
  • grafické aplikace

  • projektové logo

  • firemní maskot

  • správa sociálních sítí

 

Kruh

 

Symbol ochrany, pospolitosti a komunity

 

Trasy

 

Grafické ztvárnění pohybu ostrahy objektu

 

Lidé

 

Postavy symbolizují jednotlivé body, seskupené do jedné velké společnosti.

Varianty logotypu

Konstrukce logotypu

V rámci design manuálu vždy detailně popisujeme jednak samotnou konstrukci, dále pak její potenciální využití tak, aby se značka přizpůsobila vývoji společnosti.

Firemní video

 

Koncept a účel

Pokud v rámci marketingové strategie vznikne potřeba firemního videa, vytvoříme tým složený z interních, ale i externích spolupracovníků se správným přístupem. V tomto případě jsme tvořili tzv. imageové video, které má vystihnout atmosféru na pracovišti našeho klienta a ukázat v čem jsou jeho hlavní výhody oproti konkurenci.

Příprava a výroba

Jakmile jsme měli odsouhlasený koncept, pustili jsme se do příprav. Ty zahrnují stanovený scénař, lokace, produkční činnost, harmonogram a samozřejmě i rozpočet a potřebnou techniku. Na přání dokážeme zajistit voiceover, herce a spolu s našimi partnery i speciální vybavení potřebné pro realizaci.

Finální prezentační video ČMBA

Backstage

Správa sociálních sítí

Kdo ví nejlépe, co se ve firmě děje? No přece klient. My se ale staráme o to, aby to věděli i všichni ostatní. Usilovně pracujeme na redakčním plánu, fotíme, točíme a píšeme.

Netradiční aplikace

Mezi další aplikace, které jsme pro ČMBA vytvořili, patří také polepy na různé druhy aut, jmenovky použité na popis kanceláří nebo plyšový maskot ČeMBA, který nese titul nejroztomilejší aplikace pro rok 2020.

A co na spolupráci říká klient?

Na společnost Rency jsme narazili na základě doporučení, a to se taky potvrdilo beze zbytku. Jejich práce a nasazení vytvořila pro naši společnost zcela novou identitu, na kterou jsme nejdříve úplně nebyli připraveni, ale z reakcí našich pracovníků a klientů můžeme jednoznačně uznat, že to bylo skvělé rozhodnutí.

 

Ing. Martina Bílková a Jiří Gnojek

Jednatelé ČMBA

Naše další projekty

PSA Trading obchoduje s vozy napříč celou Evropou a patří mezi velké hráče v automobilovém průmyslu. Pro společnost jsme vytvořili prodejní portál (první B2B portál na prodej vozidel online v Evropě), zajistili kompletní online marketingovou komunikaci a rebrandovali celou značku. 

 

 

 

Rozsah práce

  • rebranding značky
  • vizuální styl a komunikace
  • systém pokročilého emailingu
  • prodejní B2B portál
  • prezentační profil a ostatní tiskoviny
  • reporting výsledků marketingové komunikace

Ukázky logotypů

 

 

Jedno logo nestačí

Logo není pouze o jedné variantě, která se používá napříč celým online a offline světem. Každý typ propagačního materiálu si vyžaduje, aby se s logem pracovalo trochu jinak a dokonale tak zapadlo do celého designu.

Proto jen v tomto případě bylo potřeba vytvořit 112 variant a formátů loga pro různá použití, které pak blíže popisujeme našim klientům v logomanuálu.

  • Trading / Přenos
  • Proces / Změna
  • Cesta / Automobily

Přenesení principu cesty do logotypu.

Využití linií znázorňujících tento proces.

Aplikace

Firemní profil popisující výhody a principy spolupráce se společností PSA Trading.

Ačkoliv se dnes snažíme všechno digitalizovat, tak přeci jen mít u sebe stylový zápisník se vždy hodí. V době, kdy zrovna nebude mít vaše zařízení ideální stav baterie, rádi si na tento zápisník vzpomenete.

O tom, že v jednoduchosti je síla, se můžete přesvědčit u těchto vizitek. Stačí trochu barev, dobrá typografie a kvalitní materiály.

Webové stránky

Webové stránky jsou důležitou součástí firemní identity. Jejich vzhled a samotný obsah, který na nich publikujete, Vás může skvěle reprezentovat napříč celým světem.

Než se ale začne designovat, je lepší si vytvořit tzv. wireframe (drátěný model webu), který nám pomůže zamyslet se nad tím, jaký obsah budeme na webu publikovat a v jakém rozložení.

Piktogramy slouží k rychle navigaci a zvýraznění benefitů služeb.

Další reference

Chtěli byste s námi vytvořit podobný projekt?

Napište nám